شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
مدیر توزیع برق دزفول گفت:این اداره 23 میلیارد ریال از دستگاه های اجرایی طلبکار است.

محسن نمازی فر روز چهارشنبه در نشست وصول مطالبات اداره برق دزفول در سالن جلسات فرمانداری افزود:مدیریت جهاد کشاورزی،مرکز تحقیقات کشاورزی صفی آباد،ارشاد اسلامی، شرکت نفت،اوقاف و امور خیریه،محیط زیست ،اداره راه وشهرسازی و دانشگاه علوم پزشکی دزفول بدهی خود به مدیریت توزیع برق را پرداخت نکرده اند که تقاضا می شود نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.

وی افزود:مدیریت توزیع برق دزفول برای ارائه خدمات به بخش های صنعت،خانگی،تجاری وروستایی نیازمند دریافت طلب خود و دریافت اعتبار می باشد تا وقفه ای در ارائه خدمات به شهروندان ایجاد نشود .

مدیر توزیع برق دزفول از دستگاه های بدهکار به اداره برق تقاضا کرد بدهی خود را در اسرع وقت به این مدیریت پرداخت کنند. نمازی فرد افزود:علاوه بر این بدهی آموزش و پرورش دزفول نیز بدهی قابل توجهی به توزیع برق دزفول دارد که به دلیل حساسیت کار آموزش و پرورش و مشکلاتی که ممکن است با قطعی برق گریبانگیر مدارس و دانش آموزان شود با ملایمت بیشتری نسبت به این موضوع برخورد خواهد شد و این موضوع در نشستی اختصاصی با مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان بررسی خواهد شد.

حبیب اله آصفی فرماندار دزفول نیز در این نشست گفت:کلیه دستگاه های اجرایی که به اداره برق بدهی دارند تا هفته آینده موضوع بدهی را پیگیری و نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

برچسب ها: برق دزفول
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار