شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
شهردار اهواز گفت: مناقصه دو تقاطع غیرهمسطح امام شرقی به سمت فولاد و تقاطع زردشت در شهر اهواز برگزار شد.

به گزارش مهر، سید خلف موسوی پیش از ظهر امروز سه شنبه در مراسم افتتاح پروژه زیرگذر شریعتی اهواز اظهار کرد: ۱۱ میلیارد تومان تملک اراضی در مسیر و ۱۱ میلیارد تومان برای اجرای پروژه زیرگذر شریعتی هزینه شد.

وی افزود: زیر گذر شریعتی با طول ۳۰۰ متر، عرض ۲۲ متر و در یکی از نقاط مهم شهر اهواز با ترافیک بالا احداث شده است. چهار میلیون لیتر سوخت و ۲۰۰ هزار ساعت زمان صرفه جویی با اجرای این پروژه خواهیم داشت.

موسوی بیان کرد: از اعضای شورای شهر اهواز بابت حمایت ها مختلف آنها تقدیر می کنم. آنها با همدلی، همراهی و به دور از تنش برای اجرای پروژه های مختلف در کنار ما بودند. مردم خوزستان حرف دلشان این است که کلی منابع نفتی و چاه های نفت دارند از طریق این منابع مورد عنایت ویژه ای قرار بگیرند. به عنوان نمونه در منطقه کارون نزدیک یک میلیون بشکه نفت تولید می شود.

شهردار اهواز با ابراز امیدواری از اینکه انشاالله در سایه تعامل استاندار، پروژه های بیشتری را اجرا می کنیم، گفت: در پروژه چهارشیر گفتیم حتی اگر شده دیوارها را خراب ولی پروژه را شروع کنیم. مصوبه گرفتیم که پول به مردم بدهیم ولی این مصوبه ۶ ماه در فرمانداری ماند، ۹ ماه شرکت برق منطقه ای برای جابجایی یک پایه تلسکوپی صدور تائیده را به تاخیر انداخت.

موسوی با اشاره به اینکه شهرداری متعلق به مردم است، گفت: از تمام تعاملات استاندار برای همکاری به منظور اجرایی شدن پروژه های مختلف تقدیر و تشکر می کنیم.

وی تصریح کرد: مناقصه دو تقاطع غیرهمسطح امام شرقی به سمت فولاد و تقاطع زردشت نیز برگزار شده و در آینده ای نزدیک ساخت این پروژه ها را شروع می کنیم.

شهردار اهواز بیان کرد: پیشنهاد شد که این تقاطع به نام شهید مجید سیلاوی نامگذاری شود که این مسئله را به شورای نامگذاری مطرح می کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار