با توجه به شرايط جوي مناسب در استان، امسال يادمان‌هاي دفاع مقدس خوزستان پذيراي ظرفيت‌ بيشتري از مهمانان نوروزي و كاروانيان راهيان نور خواهند بود. "> افزايش ورود كاروان‌هاي راهيان نور به خوزستان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۱

با توجه به شرايط جوي مناسب در استان، امسال يادمان‌هاي دفاع مقدس خوزستان پذيراي ظرفيت‌ بيشتري از مهمانان نوروزي و كاروانيان راهيان نور خواهند بود.

مديركل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس خوزستان با بيان اين كه سال گذشته حدود 5 ميليون نفر به صورت متمركز و غيرمتمركز در قالب راهيان نور و مهمانان نوروزي از يادمان‌ها بازديد كردند، گفت: با توجه به شرايط جوي مناسب در استان، امسال يادمان‌هاي دفاع مقدس خوزستان پذيراي ظرفيت‌ بيشتري از مهمانان نوروزي و كاروانيان راهيان نور خواهند بود.

به گزارش شوشان به نقل از ایسنا، سرهنگ عبدالمجيد عقيلي اظهار كرد: با نزديك شدن به ماه‌هاي پاياني سال و به دليل افزايش حضور كاروان‌هاي راهيان‌نور در يادمان‌هاي عملياتي و همچنين ورود مسافران نوروزي كه از يادمان‌ها نيز بازديد مي‌كنند، هماهنگي‌هاي بين‌بخشي براي سامان‌دهي حضور كاروان‌ها و مسافران در حال انجام است.

وي ادامه داد:‌ ايجاد ظرفيت‌هاي مناسب جاده‌‌اي، خدماتي، رفاهي و فرهنگي با همكاري همه دستگاه‌ها در دستور كار ستاد نوروزي و راهيان نور استانداري خوزستان قرار گرفته است.

مديركل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس خوزستان عنوان كرد: سپاه پاسداران،‌ بسيج و ارتش جمهوري اسلامي ايران متولي حوزه رفاهي و استقرار در يادمان‌ها هستند كه اقداماتي در اين حوزه براي بازديدكنندگان در خوزستان در حال انجام است.

عقيلي افزود: در حوزه فرهنگي نيز در كنار فعاليت‌هاي متنوع، تلاش شده بسته‌هاي فرهنگي همسو باشند و با توجه به نياز مخاطبان در يادمان‌ها و مناطق عملياتي استان از بسته‌هاي فرهنگي مشترك استفاده شود.

وي اظهار داشت: در سطح ملي نيز ستاد مركزي راهيان نور با ايجاد هماهنگي حداكثري بين ستاد و دستگاه‌هاي مرتبط با اين موضوع و پي‌گيري‌هاي انجام شده در سطح مناطق، تلاش است كه امكانات و ظرفيت‌هاي لازم در يادمان‌ها و مناطق عملياتي هشت سال دفاع مقدس فراهم شود و ستاد مركزي راهيان نور نيز پشتيباني خود را از ستاد استاني و دستگاه‌هاي مرتبط خواهد داشت.

مديركل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس خوزستان گفت: در زمينه اعتباري نيز تلاش شده با ايجاد ظرفيت‌هاي جديد در حوزه كار مشترك بين دستگاه‌ها، از حداكثر منابع استفاده شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار