نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران به مذاکره همراه با فشار اقتصادی اعتقادی ندارد و اعتمادی به چراغ سبزهای آمریکا نیست. "> مذاکره همراه با فشار اقتصادی از چراغ سبزهای دروغین آمریکاست
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۱

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران به مذاکره همراه با فشار اقتصادی اعتقادی ندارد و اعتمادی به چراغ سبزهای آمریکا نیست.

سیدشریف حسینی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب باید درباره رابطه با آمریکا اظهارنظر کنند و در این باره نباید به چراغ سبزهای آمریکا اعتماد کرد.

وی افزود: رابطه با آمریکا نیاز به تصمیم‌گیری مستقیم مقام معظم رهبری دارد و در این باره هیچکس نمی‌تواند اظهار نظر کند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مذاکرات 5+1 درباره مسائل هسته‌ای به این نتیجه رسیده‌ایم که اصلا به صحبت‌های آمریکا نمی‌توان اعتماد کرد و به این دلیل به این مباحث اعتماد نداریم.

وی با اشاره به اینکه باید در راستای پیشنهاد آمریکا به ایران بررسی‌های عمیقی انجام شود، خاطرنشان کرد: آمریکا بارها دم از مذاکره زده است ولی در انتها تحریم‌های جدید را برای ایران اعمال می‌کند و این نشان از تناقض میان حرف و عمل آمریکایی دارد.

حسینی با بیان اینکه به دلیل این تناقض‌ها نمی‌توان به آمریکایی‌ها اعتماد کرد، گفت: ایران به مذاکره همراه با فشار اقتصادی اعتقادی ندارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار