شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۵۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹
ویزیت رایگان بیماران توسط مجربترین تیم جراحی پلاستیک جهان
دکتر کلانتر هرمزی سرپرست بزرگترین تیم فوق تخصصی جراح پلاستیک جهان به همراه 15 نفر از بهترین پزشکان فوق تخصص جراحی...


دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی سرپرست بزرگترین تیم فوق تخصصی جراح پلاستیک جهان به همراه 15 نفر از بهترین پزشکان فوق تخصص جراحی پلاستیک کشور با هدف ویزیت ، درمان و جراحی رایگان بیماران ناهنجاری مادرزادی سر و صورت، شکاف لب و شکاف کام به رامهرمز آمد.

 دکتر کلانتر هرمزی  در حاشیه این سفر گفت: برای بیمارانى هم که نیاز به امکانات پیشرفته و وقت بیشتر جهت درمان یا جراحی داشته باشند، هماهنگی لازم را در رامهرمز انجام می دهیم و ادامه کار درمان در تهران توسط بنده انجام خواهد شد و جای هیچ نگرانى نیست.

 گفتنی است دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی که یکی از مفاخر و فرزندان شهرستان رامهرمز می باشد و اولین پیوند دست در ایران را انجام داده است. وی فوق تخصص جراحی پلاستیک خود را از چلسی انگلستان در سال 73 اخذ کرد و رئیس بخش جراحی جمجمه، فک و صورت بیمارستان 15 خرداد تهران می باشد.

 دکتر کلانتر هرمزی سال‌ها پیش در دوران دفاع مقدس‌ حضور داشت و امروز بسیجی وار در میدان و عرصه‌ای دیگر به جهاد می‌پردازد و با تیم همراه خود در ایامی از سال با سفر به مناطق محروم کشور اقدام به ویزیت رایگان بیماران می کند. اقدامات جهادی وی تا حدی است که برخی به او لقب «فرشته صورت زخمی‌ها» را داده اند.


 

 










comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
comment
0
0
comment درودبر شرف دکترهرمزی وتیم همراه
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار