اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۵۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳
نشست اعضای مجمع اصلاح‌ طلبان خوزستان با معاون سیاسی استاندار / ضرورت پویایی و فراهم کردن بستر مناسب جهت فعالیت تشکل های سیاسی/ حسین زاده : تغییرات را بعد از انتخابات و با معیارهای توسعه گرایانه خواهیم داشت
جمعی از اعضای مجمع اصلاح طلبان خوزستان با دکتر حسین زاده معاون سیاسی ، اجتماعی استانداری خوزستان در روز عید میلاد پیامبر ...

شوشان: جمعی از اعضای مجمع اصلاح طلبان خوزستان با  دکتر حسین زاده معاون سیاسی ، اجتماعی استانداری خوزستان در روز عید میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع) دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شوشان ، در این جلسه اعضای مجمع ضمن تبریک عید میلاد پیامبر گرامی (ص)و امام جعفر صادق (ع)  پذیرش معاونت سیاسی،اجتماعی استانداری خوزستان را به دکتر حسین زاده تبریک گفتند و برای ایشان از خداوند متعال آرزوی موفقیت نمودند .

طرح مسائل و مشکلات خوزستان در حوزه های مختلف

در ادامه این نشست جمعی از اعضای مجمع اصلاح طلبان خوزستان پس از ارائه ی توضیحاتی در مورد چگونگی و روند شکل گیری و فعالیت مجمع ، نقطه نظرات خود را در ارتباط با مسائل و مشکلات در حوزه های مختلف استان ارائه کردند.

بالا بودن نرخ بیکاری علی رغم جایگاه ویژه خوزستان  

 ضرورت صیانت از آب استان ، مشکلات ناشی از ریزگردها، مشکلات حوزه های فرهنگی و آموزشی ، مشکل فاضلاب در بسیاری مناطق استان از جمله معضلات و مشکلاتی بود که در این نشست مطرح شد. اشاره به نرخ بالای بیکاری در خوزستان نیز از دیگر مسائلی بود که با معاون استاندار در میان گذاشته و گفته شد که  بالا بودن نرخ بیکاری علی رغم جایگاه ویژه خوزستان در کشور که با احتساب منابع نفت و مشتقات آن دومین و بدون احتساب این منابع چهارمین استان درآمد زای کشور است لیکن با وجود این ظرفیت ها متأسفانه استان خوزستان رتبه ی دوم در نرخ بیکاری را در کشور دارد ، به عنوان یک معضل اصلی است که طبعأ محصول این مشکل ، افزایش نابهنجاری های اجتماعی ، حاشیه نشینی ، اعتیاد ، طلاق و ..... را در پی خواهد داشت که برازنده مردم مستحق خوزستان نیست.

ضرورت پویایی و فراهم کردن بستر مناسب جهت فعالیت تشکل های سیاسی

 به گزارش شوشان ، در ادامه این جلسه ، همچنین با اشاره به فرصت محدودی که تیم مدیریتی جدید تا انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا دارد به ضرورت پویایی و فراهم کردن بستر مناسب جهت فعالیت تشکل های سیاسی که فراهم آورنده ی زمینه ی شکوفایی در حوزه های فرهنگی ، آموزشی و اقتصادی هستند پرداخته شد.

وجود ضعف در بعضی حوزه های مدیریتی 

یکی دیگر  از نکات حائز اهمیت و مطرح شده در این نشست ،  وجود ضعف در بعضی حوزه های مدیریتی بود که بر نیاز به اصلاح و ترمیم با رعایت اصل شایسته سالاری و عنایت به اصل توازن و عدالت  قومیتی در تصدی مسؤلیت ها اشاره و تأکید گردید که این مهم  یکی از مطالبات به حق مردمی است بطوریکه اجرای قانون مستلزم مدیرانی شایسته ، توسعه یافته و توانمند می باشد .

پیگیری و انتقال مشکلات به مسئولین 

در ادامه جلسه ، معاون سیاسی استانداری ضمن تقدیر از حضور حاضران و تبریک متقابل اعیاد میلاد پیامبر (ص) و امام صادق (ع) توصیه کرد که اعضای مجمع در ادامه فعالیت خود به شناسایی شاخص ها و توجه به گروه مخاطب خود پرداخته و نسبت به پیگیری و انتقال مشکلات به مسئولین اقدام نمایند و مطمئن باشند مورد عنایت قرار می گیرد .

تغییرات را بعد از انتخابات و با معیارهای توسعه گرایانه خواهیم داشت 

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان با اعلام اینکه در روز معارفه، استراتژی مدیریت خود در رابطه با تغییرات را مشخص نموده ، گفت: تغییرات را بعد از انتخابات و با معیارهای توسعه گرایانه خواهیم داشت ولی تغییرات محدود برای تقویت بعضی از حوزه ها را در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود.

جنبه نظارتی در امور و انتخابات و پروسه انتخابات 

دکتر حسین زاده همچنین گفت: نباید تغییرات در حوزه‌های مدیریتی شائبه ورود و دخالت در انتخابات را ایجاد کند وی توجه به جنبه نظارتی در امور و انتخابات و پروسه انتخابات را عامل  پبشبرد اهداف انتخابات دانستند .

وی  در پایان خواستار وحدت رویه و هم افزایی کلیه اصلاح‌طلبان شدند .


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
comment
0
0
comment اینها از طرف کدام اصلاح طلبان خود خوانده مجمع استان شدند؟!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار