شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره‌‌کل میراث فرهنگی خوزستان از تشکیل کمیته‌ای برای تعیین مشوق‌های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، تبار قریب اظهار کرد: در نشست کارگروه تخصصی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری که با حضور استاندار خوزستان برگزار شد، مصوب شد کمیته‌ای برای تعیین مشوق‌های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری تشکیل شود. 

وی با بیان اینکه تشکیل این کمیته گام مهمی برای تحول در ایجاد تاسیسات گردشگری در خوزستان است، افزود: استانداری، اداره کل میراث فرهنگی و شهرداری‌ها و شوراها از جمله اعضای این کمیته هستند. این کمیته وظیفه دارد متناسب با ظرفیت‌های استان، مشوق‌های سرمایه گذاری را تعیین و معرفی کند. 

قریب همچنین از تهیه بانک اطلاعات فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کشور خبر داد و گفت: بانک اطلاعات فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حال شکل گیری است و از آنجایی که گردشگری شهری به عنوان یکی از مهمترین انواع گردشگری به شمار می رود این بانک اطلاعاتی تاثیر بسزایی در رونق گردشگری شهری خواهد داشت. 

وی از شهرداران و شوراهای شهر خواست تا به گردشگری شهری به عنوان مقوله ای با درآمد پایدار برای شهر و عاملی مهم در رونق و توسعه گردشگری شهری توجه کنند.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره‌‌کل میراث فرهنگی خوزستان با اشاره به هفتمین همایش شهرایده آل که 27 تا 30 آذرماه در جزیره کیش برگزار می‌شود، افزود: برگزاری همایش شهرایده آل نیز در راستای معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهری برگزار می‌شود که به این منظور از شهرداری‌ها و شوراها برای ارائه فرصت های سرمایه گذاری و گردشگری و ارائه دستاوردها و تجارب خود دعوت کردیم. 

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان تصریح کرد: خوزستان به سیاست‌های تشویقی و حمایتی بیشتری در حوزه گردشگری نیاز دارد.
وی خاطرنشان کرد: برای رونق یافتن ایجاد تاسیسات گردشگری، به دنبال مشوق‌های بیشتری هستیم و از طریق استانداری و سازمان‌های مربوطه، این امر در حال پیگیری است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار