اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
سومین جلسه مسئولین راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با محوریت راهداری زمستانی در سالن اجتماعات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان برگزار گردید.

مسعود مصدقی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش راهداران سختکوش در ایمن سازی بستر تردد زوار اباعبدالله الحسین(ع) در مسیر های منتهی به دو مرز شلمچه و چذابه، به اهمیت اجرای طرح راهداری زمستانی پرداخت و اذعان داشت: سرعت عمل در کاهش یخ زدگی سطوح راه، پاکسازی برف از روی سطح جاده ها، تردد ایمن و روان وسایل نقلیه، عدم انسداد راه ها، آرام سازی ترافیک و کاهش تصادفات و تلفات رانندگی از اهداف اصلی اجرای بهینه راهداری زمستانی است.

وی گفت: سه فاکتور اصلی در طرح راهداری زمستانی باید مد نظر قرار گیرند که عبارتند از: 1- شناخت وضع موجود و توانمندی ها 2- تهیه برنامه و الویت بندی و بودجه بندی 3- سازماندهی، نظارت، کنترل و ارزیابی.

مسعود مصدقی اذعان داشت: لزوم بهره گیری از اطلاعات هواشناسی در مدیریت طرح زمستانی لازم و ضروری است و به نوعی کار پیشگیری را آسانتر می کند و در مناطق برفگیر باید سرعت خودروهای عبوری و تجهیزات ایمنی آنها کنترل شود.

وی گفت: راهداری زمستانی نوعی خدمت رسانی به مردم و استفاده کنندگان از شبکه راه هاست که با خرد جمعی و بهره وری باشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه راهداری زمستانی حد و مرز جغرافیایی ندارد و باید تلاش کرد با هم افزایی، خارج از حوزه جغرافیایی نیز ادامه داشته باشد.
وی گفت: اقدامات دستگاه های خدمات رسان، بسیار ارزنده است و باید در آنها انگیزه بالا و انرژی مثبت تزریق نمود.

در پایان مشکلات حوزه راهداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار