شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اندیمشک جمعه 26 آذرماه 95، دکتر ایرج حریرچی قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدیدی سرزده از بخش های مختلف بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک و همچنین پروژه های عمرانی در حال احداث توسط دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این شهرستان بازدید کرد.

حریرچی ضمن بازدید از بخش‌های CCU، اطفال، جراحی زنان و زایمان، داخلی، ICU، چشم، جراحی عمومی، نوزادان، اتاق عمل، اورژانس و دیگر واحدهای پاراکلینیکی و درمانگاهی، از نزدیک روند پیشرفت پروژه های ساخت کلینیک تخصصی، توسعه و گسترش اورژانس و ساختمان اکسیژن ساز بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک را بررسی نمود.

وی در این بازدید رضایت خود را از روند پیشرفت اجرای پروژه های عمرانی شبکه بهداشت و درمام اندیمشک ابراز نمود.

شایان ذکر است در حال حاضر در بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت و افزایش کیفیت و کمیت ارائه خدمات درمانی به مردم شهیدپرور اندیمشک، همزمان پروژه هایی نظیر ساخت کلینیک تخصصی با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال، توسعه و گسترش اورژانس با اعتبار 20 میلیارد ریال و احداث ساختمان اکسیژن ساز در بیمارستان امام علی(ع) این شهرستان در حال انجام می باشد.

گفتنی است دکتر حریرچی در این سفر، علاوه بر اندیمشک، از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان های شوش و دزفول که زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی دزفول می باشند، نیز بازدید نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار