چند روزی است به خاطر غرفه ای که در نمایشگاه توانمندی های دولت در استان خوزستان داشتیم در محل نمایشگاه ...

"> مظلومیت احمدی نژاد در نمایشگاه توانمندی های دولت در خوزستان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۴

 

چند روزی است به خاطر غرفه ای که در نمایشگاه توانمندی های دولت در استان خوزستان داشتیم در محل نمایشگاه ...

 

چند روزی است به خاطر غرفه ای که در نمایشگاه توانمندی های دولت در استان خوزستان داشتیم در محل نمایشگاه حضور پیدا کرده و به تمامی غرفه ها به صورت روزانه سرکشی کردیم . معمولا رسم است که هر دولتی که از دستاوردهای خود نمایشگاهی برگزار می نماید تصاویر و سخنان دولتمردان را هم در کنار فعالیت های انجام شده به نمایش می گذارد در نمایشگاه توانمدی ها و دستاورد های دولت در استان خوزستان هم قاعدتا باید چنین اتفاقی می افتاد و در کنار ارائه ی گزارش عملکرد دستگاه ها تصاویری از مسئولان دولتی و خادمان ملت به شکل های تبلیغاتی دیده می شد اما وقتی که در دو سه روز گذشته به تمامی غرفه ها سرکشی کردیم متوجه این موضوع شدیم که در هیچ غرفه ای تصویر رئیس جمهور مردمی نصب نشده است . برایم سئوال بود که چرا چنین اتفاقی افتاده است و تصویر رئیس جمهور مردمی که هم اکنون نمایشگاه توانمندی های دولتش در استان خوزستان را مشاهده می کنیم را در هیچ غرفه ای نمی بینیم . درست است که این مساله برای دولتمردان کاملا بی ارزشی است اما برای بیشتر مردم و مراجعه کنندگان و همه ی ما دوستداران دولت خدوم و زحمت کش باعث تعجب بود چرا که مطمئنا تاثیر بسیار منفی ای برذهن مخاطبان خواهد گذاشت که چه شده است نمایشگاهی از دستاوردهای دولت احمدی نژاد برگزار گردیده اما تمامی غرفه ها عکس احمدی نژاد را تحریم کرده اند در صورتی که بعضی از همین غرفه ها تصویر و حتی مجسمه بعضی از رجل سیاسی که برای ما هم قابل احترام هستند را در غرفه های خود به نمایش گذاشته اند اما از ارائه حتی یک تصویر جیبی هم از دولتمردان خدوم خصوصا رییس جمهور پرکار و عدالت محور خودداری نموده اند .

پی این مساله را گرفتیم تا به اینجا رسیدیم که یکی از مسئولان استانداری که نقشی همه کاره دراستان خوزستان دارد و عامل بسیاری از انتقادها به دستگاه اجرایی است دستور داده است که مدیران دستگاه ها از نصب تصویر رئیس جمهور خودداری نمایند تا به این صورت خودشرینی خود به جبهه های مقابل دولت را به حد غایی برساند .

براساس این بررسی مشخص می شود که دولت احمدی نژاد حتی در زیر مجموعه ی خود هم مظلوم است . این را نوشتیم که مردم عزیز بدانند آقایانی که در دولت احمدی نژاد آبرو و جایگاهی برای خود کسب کرده اند چگونه به تخریب دولت اقدام می کنند .

یاد آور می شویم که مدیران دستگاه های محل خدمت ما هم روابط عمومی ها را مکلف نموده اند تا از نصب تصویر احمدی نژاد خودداری کنند . و ذکر این مساله هم لازم است که این دستور قبل از حوادث اخیر در مجلس بوده است و هیچ ربطی به این جریانات اخیر هم ندارد و فقط وفقط حکایت از یک عدم همدلی با دولت دارد وبس .

گروهی از حامیان دولت در خوزستان

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار