اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
 سرهنگ محمد عزیزی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اندیمشک روز یکشنبه معرفی شد.

به گزارش ایرنا ، جانشین فرمانده انتظامی خوزستان در آیین معرفی فرمانده جدید انتظامی شهرستان اندیمشک گفت: تامین امنیت پایدار در سطح جامعه نیازمند تعامل و مشارکت همگانی است.

سرهنگ محمد صالحی در تالار خورشید اندیمشک افزود:تامین امنیت پایدار نیازمند تعامل و مشارکت همگانی است و  تامین امنیت تنها با تلاش نیروی انتظامی تحقق نمی یابد.

وی بیان اینکه همکاری مردمی نیز در این خصوص از اهمیت بالایی برخوردار است با اشاره به موفقیت های نیروی انتظامی افزود:سه تن مواد مخدر سنتی و صنعتی در سالجاری در سطح استان خوزستان با تلاش نیروی انتظامی کشف و ضبط شده است.

وی گفت:بیش از 200 کیلو از این مواد در محورهای مواصلاتی شهرستان اندیمشک بوده است. وی افزود:در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز در شهرستان اندیمشک و استان خوزستان تلاش های ارزنده ای انجام شده است.

سرهنگ صالحی گفت:مجموعه این تلاش ها به منظور ایجاد امنیت پایدار و مقابله با قانون گریزی انجام شده است. وی تاکید کرد:در اندیمشک به عنوان گلوگاه استان خوزستان تلاش های بسیار خوبی انجام شده است.

فرماندار شهرستان اندیمشک هم گفت:اقتدار ایران اسلامی در عرصه های مختلف مرهون رشادت های مردان انتظامی و نظامی است.

پیمان جهانگیری افزود:اقتدار نیروی انتظامی موجب آرامش و آسایش مردم است و تقویت نیروی انتظامی با همدلی و تعامل تحقق می یابد.

وی بیان کرد:فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک با اقتدار در عملیات ها و همدلی و تعامل با شورای تامین تلاش ها بسیار خوبی در ایجاد نظم و امنیت اجتماعی انجام داد که جای تقدیر دارد.
فرماندار اندیمشک افزود:خدمت در لباس سبز نیروی انتظامی جهاد خاص خود را می طلبد و در این لباس مقدس باید ایثارگرانه با کار جهادی در راستای اهداف والای نظام اسلامی بردارند.

نعمت اله خدامی امام جمعه اندیمشک هم در این مراسم گفت:انعکاس خدمات نیروی انتظامی در جامعه ضرورت دارد و این مجموعه خدمات بسیار ارزنده ای در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی انجام داده اند.

سرهنگ اکبر کروندی فرمانده سابق انتظامی اندیمشک هم با اشاره به برقراری امنیت در جامعه گفت: مهم‌ترین رسالت نیروی انتظامی خدمت به مردم است و در اندیمشک نیز با توجه به ظرفیت‌های موجود در آینده‌ای نزدیک به راهکارهای مطلوب‌تری خواهیم رسید.

در این مراسم با تقدیر از سرهنگ اکبر کروندی ، سرهنگ محمد عزیزی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک معرفی شد.

سرهنگ محمد عزیزی پیش از این در سمت فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی خوزستان مشغول به خدمت بوده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار