شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۳

مدیر کل شرکت هواپیمائی نفت مناطق نفت خیز در جنوب کشور از ایجاد ایستگاه فرعی در فرودگاه آبادان توسط شرکت هواپیمایی نفت خبر داد.

عزت الله بهمئی در نشست مشترک با مدیر فرودگاه آیت الله جمی آبادان در محل دفتر مرکزی این فرودگاه ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به تمایل این شرکت و تاکید رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل شرکت هواپیمایی نفت به برقراری پرواز در مسیر آبادان این کار در راستای افزایش زمینه های همکاری در منطقه انجام می گیرد.

وی ضمن اعلام آمادگی واحد متبوع خود در جهت همکاری با فرودگاه آبادان افزود: در زمان حاضر شرکت هواپیمایی نفت با یک پرواز در مسیر خارک - آبادان در فرودگاه آبادان مشغول فعالیت است.

بهمئی همچنین با اشاره به قرار گرفتن موضوع برقراری پرواز در مسیر دبی و کویت از فرودگاه آبادان در دستور کار شرکت هواپیمایی نفت اظهار کرد: این شرکت برای برقراری پرواز در مسیر تهران، مشهد و نیز پروازهای خارجی دبی و کویت از فرودگاه آبادان در حال برنامه ریزی است.

در ادامه  این نشست مدیر فرودگاه آیت الله جمی آبادان نیز بر ایجاد( ایستگاه فرعی ) شرکت هواپیمائی نفت در فرودگاه آبادان و ایجاد دفتر ترافیک تاکید کرد.

محمدرضا رضایی گفت: فرودگاه آیت الله جمی آبادان جزو نخستین فرودگاه های کشور است که در سال 1320 به دلیل وجود پالایشگاه آبادان توسط شرکت ملی نفت ایران احداث شد.

وی افزود: این فرودگاه با رونق شهرهای آبادان و خرمشهر توسعه یافت. فرودگاه آبادان به عنوانalternate (فرودگاه کمکی و احتیاطی) فرودگاه مهرآباد برای پروازهای خارجی بود.

رضایی اظهار کرد: هرگاه به دلیل شرایط بد جوی و یا سایر عوامل، پروازها قادر به نشستن در فرودگاه مهرآباد نبودند از فرودگاه آبادان برای فرود استفاده می شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار