شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۴

مدیر عامل منطقه آزاد اروند از تخفیف 50 درصدی عوارض گمرکی واردات خودروهای خارجی به منطقه آزاد اروند به مناسبت دهه فجر خبر داد.

محبت رئیسی اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر و سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا اطلاع ثانوی عوارض گمرکی واردات خودرو به منطقه آزاد اروند شامل 50 درصد تخفیف خواهد شد.

وی گفت: عوارض گمرکی خودروهای مدل سال 2013 برابر با 10 درصد و خودروهای تولید شده در سال 2012 برابر با 11.5 درصد است. همچنین عوارض گمرکی خودروهای مدل سال 2011 برابر با 13 درصد و خودروهای تولید شده در سال 2010 برابر با 14.5 درصد دانست.

رئیسی افزود: خودرو هایی که از این پس به گمرک منطقه آزاد اروند معرفی می شوند می توانند از تخفیف 50 درصدی عوارض گمرکی برخوردار شوند.

رئیس هیئت مدیره منطقه آزاد اروند افزود: برای ورود خودرو با کاربری آمبولانس و آتش نشانی نیز با توجه به اهمیت خدمات رسانی عمومی و نقش این خودروها در ارتقای سلامت، بهداشت و ایمنی از این پس متقاضیان می توانند پس از اخذ مجوز لازم از معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری عوارضی معادل پنج درصد ارس سال ساخت را پرداخت و نسبت به ورود خودرو اقدام کنند.

وی تصریح کرد: تاکنون تعداد بیش از یک هزار و 500  خودرو وارداتی با پلاک منطقه آزاد اروند در سطح شهرستانهای آبادان و خرمشهر در حال تردد هستند.

رئیسی گفت: طرح تخفیف 50 درصدی عوارض واردات خودرو به مناسبت دهه فجر و با نظر هئیت مدیره این سازمان و با هدف برخورداری متقاضیان واردات خودرو از این امتیاز تصویب شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار