شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۴

راهپیمایی 22 بهمن امسال در شهرهای مختلف خوزستان در حالی برگزار شد که از شهرهای مختلف خبر می رسد این راهپیمایی پرشکوه تر از همیشه در جریان است.

مردم اهواز راهپیمایی امروز خود را از میدان بسیج (فلکه ساعت) آغاز کردند و با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل، علیه استکبار جهانی خروشیدند.

همچنین مردم اهواز با سردادن شعارهایی در حمایت از انقلاب و ولی فقیه رنگ انقلاب را به خیابانهای این شهر آوردند تا ثابت کنند در 33 سال گذشته این مردم همواره پای اعتقادات و ایمان خود به آرمانهای انقلاب ایستاده اند.

از سوی دیگر عشایر عرب و بختیاری با پوشیدن لباس محلی و سردادن شعارهایی به زبان خود، ثابت کرده اند همیشه بزرگترین حامی انقلاب و کشور هستند و تا پای جای برای آرمانی اسلامی خود ایستاده اند. حضور مسئولان استان خوزستان در بین جمعیت مردم نیز از صحنه های جالب توجه این راهپیمایی به شمار می رود.

همچنین روحانیون اهواز نیز در کنار مردم در حال سردادن شعار علیه دشمنان نظام هستند. جوانان نیز مثل همیشه حضوری باشکوه در این راهپیمایی دارند و با حرارات خاصی در حال سردادن شعارهایی در حمایت از کشور و علیه دشمنان این نظام و این کشور هستند.

حمایت از بحرین و سوریه از جمله شعارهایی است که توسط مردم اهواز و سایر شهرهای استان خوزستان در حال سر دادن است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار