شهردار شوشتر گفت: پرداخت کامل معوقات حقوق کارکنان شهرداری شوشتر تنها با اختصاص اعتبار میلیاردی امکان‌پذیر است. "> معوقات شهرداری شوشتر نیازمند اعتبار میلیاردی
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۷

شهردار شوشتر گفت: پرداخت کامل معوقات حقوق کارکنان شهرداری شوشتر تنها با اختصاص اعتبار میلیاردی امکان‌پذیر است.

آرش دُر در بازدید از پروژه‌های شهرداری شوشتر اظهار کرد: معوقات حقوق کارکنان و کارگران شهرداری شوشتر بسیار زیاد است و امکان پرداخت یک‌جای این معوقات وجود ندارد.

وی با اشاره به مطالبات شهرداری شوشتر از دیگر نهادهای موجود در سطح شهرستان افزود: شهرداری شوشتر معوقات زیادی از شرکت‌های حاشیه شهر شوشتر مانند کشت و صنعت کارون دارد که قرار است با پیگیری این مطالبات بخشی از معوقات تا پایان سال پرداخت شود.

شهردار شوشتر با اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف در سطح شهر شوشتر خاطرنشان کرد: دستگاه‌های متولی در این باره همکاری بسیار زیادی داشته تا از مفاد قانونی استفاده شود و بتوان برای وصول مطالبات شهرداری شوشتر گام‌هایی موثر برداشت.

اتمام پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار است

وی همچنین عنوان کرد: اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام و پایان دادن به آن‌ها در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و در تلاش هستیم تا اکثر این پروژه‌ها تا پایان سال به سرانجام برسد.

در با اشاره به اینکه پیمانکاران در این باره از همه توان خود استفاده می‌کنند، گفت: پیمانکاران شهرداری شوشتر از همه توان موجود خود برای اتمام پروژه‌ها استفاده می‌کنند ضمن اینکه شهرداری نیز همکاری زیادی برای تحقق این مهم انجام داده است.

وی ادامه داد: بسیاری از فضاهای بدون استفاده در مناطق مختلف شهری در حال ساماندهی هستند و تا ایام نوروز به فضای سبز شهری افزوده می‌شوند.

برای نوروز برنامه‌ریزی کرده‌ایم

شهردار شوشتر خاطرنشان کرد: برای ایام نوروز برنامه‌ریزی زیادی انجام شده تا منظر شهر شوشتر تغییر کند و گردشگران از حضور در این شهر تاریخی لذت بیشتری ببرند.

وی افزود: جلسات برنامه‌ریزی برای ایام نوروز در شهرداری شوشتر از هفته‌های گذشته برگزار شده است و در حال بررسی و اتخاذ تصمیم برای رفع مشکلات موجود در نوروز سال قبل در سطح شوشتر هستیم.

در نوروز سال 1391 شهرستان شوشتر به دلیل بازدید بیش از 185 هزار نفر گردشگر مقام نخست سایت‌های تاریخی را از نظر بازدید کننده به خود اختصاص داده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار