اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲
ساری نماینده اهواز: تاکنون دو نفر به صورت قطعی انتخاب شده است/ نفر سوم هنوز انتخاب نشده / اعتماد مناسبی در بین نمایندگان این دوره خوزستان وجود دارد
نمایندگان خوزستان در این دوره مصمم هستند با نظارتی قاطعانه و شجاعانه، یک انتخابات سالم برای شورای های شهر و روستا در خوزستان رقم بزنند...



 نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خوزستان هنوز تکمیل نشده اند.

علی ساری در خصوص انتخاب اعضای استانی هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خوزستان که میان نمایندگان مردم در مجلس انتخاب می شوند، اظهار کرد: خوشبختانه فضای تعاملی مناسبی بین نمایندگان برای حضور در این هیئت ایجاد شده و برخلاف برخی استانها که رقابت بسیار شدید است، در استان تعامل و هم افزایی مناسبی بین نمایندگان خوزستان در خانه ملت ایجاد شده است.

وی افزود: تاکنون دو نفر به صورت قطعی برای این هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در خوزستان انتخاب شده اند ولی نفر سوم هنوز انتخاب نشده است و این به دلیل حس اعتماد و خوشبینی مناسبی است که در بین نمایندگان این دوره خوزستان وجود دارد. به عبارتی همه نمایندگان استان اعلام کرده اند که از نمایندگانی که در هیئت حضور می یابند به صورت جدی حمایت می کنند.

ساری، بدون نام بردن از دو نفر انتخاب شده در هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای خوزستان گفت: نفر سوم به زودی انتخاب می شود و خبر آن از مبادی رسمی به اطلاع مردم خواهد رسید.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان خوزستان در این دوره مصمم هستند با نظارتی قاطعانه و شجاعانه، یک انتخابات سالم برای شورای های شهر و روستا در خوزستان رقم بزنند.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار