اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۱

برای سومین‌بار در سال‌ جاری اثری از ابوالقاسم غلامحیدر به چاپ رسیده و این بار «و آن‌گاه رستاخیز در من آغاز می‌شود» راهی کتابخانه‌ها و کتابفروشی‌ها شد.

ابوالقاسم غلامحیدر اظهار کرد: کتاب «و آن‌گاه رستاخیز در من آغاز می‌شود»، چهار نمایشنامه نوشته شده در سال‌های پیش است که امروز به چاپ رسیده و راهی کتاب‌فروشی‌ها شده است.

وی افزود: این نمایشنامه‌ها با نام‌های «غم در غیاب خداوند»، «افسانه مردی که پوست می‌انداخت»، «چشم‌هایش، آه و زمزمه» و« آنگاه رستاخیز در من آغاز می‌شود» بوده که در شرایط کنونی پس از گذراندن مراحل بازخوانی و اخذ مجوزهای رسمی به چاپ رسیده است.

این نویسنده شوشتری با تشکر از همه کسانی که در این باره وی را کمک کرده‌اند، خاطرنشان کرد: این نمایشنامه‌ها در یک مجلد 128 صفحه‌ای با مقدمه دکتر محمد بقایی (ماکان) توسط نشر شورآفرین به چاپ رسیده است.

وی اضافه کرد: این چهار اثر به چاپ رسیده در دهه هفتاد نوشته شده و در بسیاری از جشنواره‌های کشوری شرکت کرده و جوایز متعدد نویسندگی و اجرا را به خود اختصاص داده‌اند.

کتاب «و آن‌گاه رستاخیز در من آغاز می‌شود» پس از چاپ کتاب‌‌های شب یاس و یأس و گاهی کنیزان توسط انتشارات شورآفرین به چاپ رسیده است.

بر این اساس، استقبال هنرمندان و هنردوستان از این کتاب‌ها به حدی بوده که در هفته‌های نخستین عرضه در بازار همه نسخه‌های چاپی به فروش رسیده و کتاب‌ها برای چاپ‌های بعدی آماده شده است.

ابوالقاسم غلامحیدر، در سال‌‌های گذشته در استان خوزستان توانسته است رکورد چاپ چهار مجموعه را در یک سال بین هنرمندان به خود اختصاص دهد که البته شاید وی به دنبال کسب رکورد تجدید چاپ کتاب‌هایش در سال‌ جاری نیز باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار