شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۷۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
نامه ای به خدا
جمال محمدیان
 دبیر وکارشناس ارشد مهندسی شیمی ، شهرستان آبادان

 همان طور که مستحضر هستید آبادان شهری است که دارای بسیاری از مقام اولی ها بود،اولین و بزرگترین پالایشگاه،اولین فرستنده تلفزیونی بعد از تهران ، مهم ترین بندر تجاری ، یکی از بزرگترین و بهترین سیستم های آموزشی و...

در زمان جنگ تحمیلی نیز حدود 4000 شهید و یازده ما محاصره . می گویند شهری که 40 روز محاصره باشد سقوط آن حتمی است اما این شهر یازده ماه تحمل کرد و سقوط نکرد ،که در تاریخ بی نظیر است.

و اما امروز نیز آبادان همچنان اول است، جزء اولین ها درآمار بیکاری،یکی از بیشترین شهرهای دارای جمعیت تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و یکی از ضعیف ترین آمارها در قبولی کنکور دانش آموزان و ...

چند روز قبل وقتی به محل کارم می رفتم دانش آموزانی را دیدم که از شدت سرما یخ زده بودند آنها را باخودم سوار کردم و تا مدرسه رساندم تا حداقل فعلا از شدت سرما ترک تحصیل نکنند ، دائم در مسیر به این فکر می کردم که چرا در چنین شهری فاصله ابتدا و انتهایش تنها بیست دقیقه است در مدرسه ای برخوردار در آن سوی شهر باید بهترین ماشین ها سرویس بدهند و این جا این دانش آموزان از شدت سرما یخ بزنند و گرسنه به سر کلاس بیایند وفقط به یک نتیجه رسیدم :

ما همه مقصریم ، من و شاید همه خوانندگان!

در این یلدا که خیلی ها سرگرم خرید های رنگارنگ هستند و با شکم های پر از تنقلات در جایی گرم ونرم به خواب می روند ، می دانم خیلی از شاگردانم گرسنه و در سرما سر بر بالین می گذارند وکمترکسی به فکر آنهاست درخواست من از شما این است که لطف بفرمایید و همه ما را هدایت کنید که هوا سرد و سرها در گریبان است.
                                                                                                 
رونوشت:

-وزیر جدید آموزش و پرورش فقط جهت اینکه در چند ماه پیش رو از وزارتش تکانی بخورد
-رئیس جدید آموزش و پرورش آبادان جهت اطلاع و اقدام 
-وزیر رفاه جهت تشکر بابت رفاه زیاد
-رئیس منطقه آزاد جهت قدردانی بابت سرویس های ایاب و ذهابی که امسال نداد تا هم قدرت تحمل بچه ها در سرما را بیشتر کند و هم باعث شود بیشتر پیاده روی کنند . 



برچسب ها: جمال محمدیان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار