اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۷۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
کسب عنوان برتر در پنجمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت سال 1395
مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی در پنجمین جشنوارۀ پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت سال 1395  موفق به کسب عنوان" مرکز علمی کاربردی برتر" گردید.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز، به همت ریاست و پرسنل خدوم مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز در پایان مرحلۀ داوری پنجمین جشنوارۀ پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز برای نخستین بار بعنوان مرکز علمی کاربردی برتر مورد تقدیر قرار گرفت.

بنا بر این گزارش، این جشنواره برای پنجمین سال به میزبانی وزارت صنعت، معدن و تجارت و با حضور 500 نفر از علاقمندان به حوزه پژوهش و فناوری از وزارتخانه و مراکز پژوهشی و تحقیق و توسعۀ صنعتی و تشکل های بخش خصوصی، مراکز صنعتی علمی کاربردی و دانش بنیان در تهران برگزار شد.

 دکتر مهدی محمدزاده رئیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز لوح سپاس و تندیس ارزشمند این جشنواره را از وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت نمود.

شایان ذکر است مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز به عنوان بزرگترین  و اولین دانشگاه صنعتی استان خوزستان با 4500 نفر دانشجو و نیز ۳۰۰ استاد، در بین 206 مرکز آموزش عالی علمی  کاربردی تحت نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت با کسب رتبۀ برتر در حال فعالیت است.




برچسب ها: لوله سازی اهواز
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
comment
0
0
comment کی دکتر شد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار