بیانیه ی گروه مشاوران جوان استان خوزستان در تجلیل از حضور مردمی که آزادی و عزت را در 22بهمن ، زاد روزِ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در زیباترین شکل ممکن به نمایش گذاردند. "> بیانیه ی مشاوران جوان خوزستان در تجلیل از حضور مردم در 22 بهمن
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۱

بیانیه ی گروه مشاوران جوان استان خوزستان در تجلیل از حضور مردمی که آزادی و عزت را در 22بهمن ، زاد روزِ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در زیباترین شکل ممکن به نمایش گذاردند.

دریا شود آن رود که پیوسته روان است...

مردمِ سرزمینِ عشق و حماسه و خرد ، دانایی و مهر، بار دیگر به میدان آمدند و در تجلی بصیرت و باورمندی ، ارزشهای متعالی انقلاب را پاس داشتند تا یاوه گویان و فرصت طلبان بدانند که ایران اقلیمِ عاشقانی ست که دل به دست حضرت دوست داده اند و جان خویش افشانده اند تا جاودان بماند و جاودانه تر بِزیَند.

22 بهمن ، زاد روزِ استقلال و آزادی ست، زاد روز خواستن و توانستن، زاد روز پیوستن و اندیشه کردن!

اینک اما مردمی بشکوه گرد هم جمع آمدند تا آرمانهایِ اندیشه ای را ادامه باشند که راه سربلندی و عزت را می پوید . راهی که حضرت امام خمینی "ره" بنیان گذارد تا هنوز هم از پسِ سالها سرمشق بسیاری از ملتها باشد در پاسخ به زیاده خواهی های اَبَرقدرتان و دیوسیرتانِ همیشه ی تاریخ.

گروه مشاوران جوان استان خوزستان ، نیک میداند تا در تبعیت از فرامین ارزشمند رهبر فرهمند و فرهیخته ی ایران اسلامی ضمن حضور همه جانبه در راهپیمایی سترگ 22 بهمن از بیکرانگی حضور ملت شریف و شایسته ی ایران عزیز که بهار وار به روییدن برآمدند و روایتی نو از دلبستگی به ولایت را به تصویر برآمدند به سپاس برآید.

امید که ملت مهربان و خردمند ایران در پناه الطاف الهی هرآینه سربلند و بهروز و رستگار گردند.

وحید کیانی

مشاور استاندار و رییس گروه مشاوران جوان استانداری خوزستان


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار