شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که راه‌اندازی مجمع خیرین ورزشی‌ساز، یک کار نوپا است، گفت: قطعا این کار زمان می‌خواهد تا به نتیجه برسد ولی آینده‌ای روشن برای آن پیش‌بینی می‌کنیم، البته به شرط این‌که ادامه و استمرار پیدا کند.
 
به گزارش ایسنا ، فرامرز کیانی‌زاده در سومین جلسه مجمع خیرین ورزشی ساز استان که روز گذشته (سه‌شنبه) در اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد با تشکر از حضور خیرین در این جلسه، اظهار کرد: ‌کاری را که به اسم مجمع خیرین ورزشی‌ساز خوزستان شروع کرده‌ایم از همه نظر اقدام بسیار مهم و ارزشمندی است؛ از بعد معنوی زمینه‌ای برای کسانی که تمایل دارند در ورزش هزینه کنند و ثواب معنوی و اخروی داشته باشند، فراهم شده است تا از نظر مالی و مادی نیز کمکی به ورزش داشته باشند که همین باعث توسعه و رشد بیشتر ورزش خوزستان می‌شود.
 
وی بیان کرد:‌ اساسنامه این مجمع نیز به تصویب رسیده است و اعضای هیات‌مدیره هم مشخص شده‌اند که این اتفاق یک گام رو به جلو است و نفراتی که مسوولیت پذیرفتند و عضو هیات‌مدیره هستند، به اهمیت موضوع واقف می‌باشند و با اراده و همت، کار را پیگیری می‌کنند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: اداره‌کل ورزش  و جوانان استان باید کارهای مختلفی را پیگیری کند که از جمله آن می‌توان به حوزه عمرانی که بسیار گسترده است، اشاره کرد. همچنین اداره‌کل ورزش و جوانان یکی از بزرگترین دستگاه‌هایی است که در بخش عمرانی و بخش‌هایی از جمله ورزش، جوانان، فرهنگی و حقوقی فعالیت دارد.
 
وی خطاب به حاضران در جلسه گفت: یکی از کارهایی که باید اتفاق بیافتد، مجمع خیرین ورزشی‌ساز است که ما نیز دست یاری به سوی شما دراز کردیم و شما هم پذیرفتید که به ورزش خوزستان کمک کنید و با اراده و همت شما است که این مجمع به سرانجام خواهد رسید. در این جلسه نیز دور هم جمع شده‌ایم تا از نظرات و پیشنهادهای یکدیگر استفاده و هم‌اندیشی کنید تا گام‌های مثبتی در راستای شرح وظایف و مسوولیت‌هایی که در اساسنامه نوشته شده است، انجام دهیم. راه‌اندازی این مجمع یک کار نوپا است که قطعا زمان می‌خواهد که به نتیجه برسد ولی آینده‌ای روشن برای آن پیش‌بینی می‌کنیم، البته به شرط این‌که ادامه و استمرار پیدا کند.
 
به گزارش ایسنا، در ادامه این نشست ابراهیم نصیری، معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره‌‌کل ورزش و جوانان خوزستان نیز اظهارکرد: ‌هدف از تاسیس مجمع خیرین ورزشی‌ساز، اشاعه فرهنگ اسلامی در جامعه و جذب و بهره‌گیری از اشخاص خیر در جهت توسعه و تکمیل اماکن و فضاهای ورزشی و همچنین حمایت از جامعه ورزش است.
 
وی افزود: در این جلسه از تعداد بیشتری از افراد خیر دعوت کردیم تا ضمن مرور بر مصوبات جلسات قبل، همفکری برای ادامه مسیر با توجه به ظرفیت‌های استان خوزستان، داشته باشیم تا در نهایت کار خداپسندانه‌ و موفقی برای جوانان و ورزشکاران استان صورت بگیرد.
 
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره‌‌کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به وظایفی که در اساسنامه این مجمع آمده است، گفت:‌ جلب مشارکت و بهره‌گیری از کمک‌های خیرین در جهت ساخت و توسعه اماکن و فضاهای ورزشی، کمک به بازسازی، نوسازی، تجهیز و نگهداری اماکن و فضاهای ورزشی، مساعدت و همکاری در اداره اماکن و فضاهای ورزشی و مشارکت فکری و فرهنگی در راستای بهره‌برداری بهینه و ترویج فرهنگ ورزشی جهت سلامت مردم، کمک به تامین منابع مالی مورد نیاز برای توسعه و اداره اماکن ورزشی، کمک به تامین منابع مالی اماکن و فضاهای ورزشی استان‌های کشور برای تامین منابع مالی جهت برگزاری مسابقات توسط مردم خیر استان‌، دعوت از خیرین در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی، نظارت بر حسن اجرایی حصول اهداف شرعی و قانونی خیرین و طراحی و برنامه‌ریزی به منظور تشویق و ترغیب جوانان به ورزش با کمک رسانه‌ها و تشویق و تقدیر از خدمات خیرین، جزو وظایف اساسنامه این مجمع است.
 
وی بیان کرد: ‌قرار است 19 بهمن‌ماه نیز مراسم تجلیل از خیرین کشور با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر ورزش و جوانان برگزار شود که امیدوارم به همت تمام عزیزان، استان خوزستان با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیلی که دارد، سهم خود را در این تجلیل در کنار اجر معنوی که هدف اصلی ما است، داشته باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار