اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
فرماندار شوش:
فرماندار شهرستان شوش بر تشکیل کارگروه حمایت از سرمایه گذاران در تمامی بخش ها در راستای اقتصاد مقاومتی تاکید کرد وگفت: با توجه به اینکه این کارگروه در همه ی زمینه ها فعالیت خواهد کرد متشکل از تعدادی دستگاه های شهرستان خواهد بود که در خصوص جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی فعالیت خواهد کرد.
فرماندار شوش:کارگروه حمایت از سرمایه گذاران در راستای اقتصاد مقاومتی در شهرستان تشکل می شود.
فرماندار شهرستان شوش بر تشکیل کارگروه حمایت از سرمایه گذاران در تمامی بخش ها  در راستای اقتصاد مقاومتی تاکید کرد وگفت: با توجه به اینکه این کارگروه در همه ی زمینه ها فعالیت خواهد کرد متشکل از تعدادی دستگاه های شهرستان خواهد بود که در خصوص جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی فعالیت خواهد کرد.
رضانجاتی فرماندار این شهرستان در نشست شورای کشاورزی شهرستان شوش که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت: جلسه شورای کشاورزی یکی از مهمترین جلسات شهرستان شوش می باشد که به دلیل اهمیت موضوع کاشت، داشت وبرداشت محصولات کشاورزی از اهمیت به سزایی برخوردار می باشد.
وی گفت: به دلیل هماهنگی بسیار خوب اعضای شورای کشاورزی شهرستان شوش همیشه به عنوان یکی از برترین شهرستان ها در زمینه ی تولید محصولات کشاورزی بوده است که حاصل همراهی بسیار خوب اعضا باهمدیگر بوده است.
نجاتی سطح زیر کشت محصول گندم پاییزه ی شهرستان را بیش از 64 هزار هکتار عنوان کرد وگفت: تاکنون کار کشت در بیش از 90 درصد از اراضی کشاورزی به پایان رسیده است و تا یک ماه آینده نیز کار کاشت ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه گفت: ذرت یکی از محصولات استراتژیکی و اساسی کشور می باشد که امیدواریم با پایان کار برداشت این محصول بتوانیم از عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته در زمینه ی کیفیت وکمیت برخوردار باشیم.
رییس شورای کشاورزی شهرستان شوش با اشاره به اهمیت حمایت از کشاورزان گفت: کمک به این قشر زحمت کش، کمک به اقتصاد کشور است که باید در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد.
نجاتی بر پرداخت به موقع پول ذرت به کشاورزات تاکید کرد وگفت: این موضوع با جدیت در حال پیگیری است چراکه تاخیر در پرداخت مطالبات کشاورزان موجب دلسردی این قشر خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به سفر وزیر محترم صنعت،معدن وتجارت به شهرستان شوش و بازدید از کارخانه قند گفت: این بازدید نوید این را خواهد داد تا در آینده نزدیک این کارخانه وارد مدار تولید خواهد شد و کشت چغندر مورد نیاز این کارخانه نیز توسط کشاورزان منطقه تامین و موجب ایجاد اشتغال خواهد شد.
فرماندار شهرستان شوش با اشاره به مصوبه ی استانداری خوزستان در خصوص خرید کالا ومحصولات از درون استان خوزستان گفت: بر اساس این مصوبه تمامی ادارات و شرکت های صنعتی شهرستان شوش موظب شده اند تا کالاهای مورد نیاز خود را از درون استان وشهرستان خریداری کنند.
نجاتی گفت: یکی از مهمترین موارد خرید از درون استان که با حضور استاندار وقت خوزستان صورت گرفت، تاکید به آموزش و پرورش استان در خصوص خرید شیر مورد نیاز مدارس خوزستان از شرکت شیر پگاه بوده است که در ادامه جناب آقای دکتر شریعتی نیز بر خرید داخلی وایجاد اشتغال تاکیدات لازم را داشته اند.
وی گفت: بر اساس اظهارات معاونت امور دام سازمان جهاد کشاورزی خوزستان متاسفانه شرکت شیر پگاه خوزستان ضمن عدم رعایت این موارد اقدام به خرید شیر موردنیاز خود از خارج از استان خوزستان نموده است که غیر قابل قبول و بر خلاف مصوبه استان و دستور استاندار محترم می باشد.
فرماندار شهرستان شوش با اشاره به چند درصدی کمی هم که  از شیر دامداران خوزستانی توسط شرکت پگاه خریداری می شود گفت: در این خصوص پول دامداران نیز به موقع پرداخت نمی شود که این امر موجب اعتراض ونگرانی این قشر زحمت کش شده است.
نجاتی  افزود :البته باید در کنار این گلایه به مدیران شرکت، این را نیز گفت: که براساس ماده 11 قانون انتخابات تمامی ادارات وشرکت های منطقه موظف به همراهی و همکاری در زمینه ی برگزاری انتخابات می باشدکه شزکت شیر پگاه خوزستان ضمن عدم همکاری در این خصوص در زمینه برگزاری طرح سرشماری عمومی نفوس ومسکن نیز هیچ گونه همکاری را نکرده است.
فرماندار شهرستان شوش گفت: این انتقاد به مجموعه شرکت شیر وارد است که چرا با همه ی همکاری دولت با این شرکت ولی مدیران شرکت مذکور هیچ گونه همراهی  و همکاری را با برنامه های دولت در شهرستان شوش ندارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار