شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
فرماندار شوش:
کارگروه حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی آمادگی کامل در جهت حمایت از طرح های اقتصادی سرمایه گذاران را در تمامی زمینه ها دارد
فرماندار شوش: آماده حمایت از سرمایه گذاران در تمامی بخش ها هستیم
فرماندار شوش گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال در شهرستان آمادگی کامل در جهت حمایت و استقبال از سرمایه گذاران بخش خصوصی در تمامی زمینه ها را داریم و هیچ گونه محدودیتی برای سرمایه گذاران در این شهرستان وجود ندارد.
 رضانجاتی : با اشاره به تشکیل و شروع به کار کارگروه حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی گفت: این کارگروه در زمینه های مختلف گردشگری، کشاورزی و صنعتی در فرمانداری شوش تشکیل شده است.
وی گفت: از سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای ارائه ی طرح ها و پیشنهادات خود دعوت می شود تا با مراجعه به دبیرخانه این کارگروه مستقر در فرمانداری شوش اقدام کنند.
نجاتی گفت: کارگروه حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی آمادگی کامل در جهت حمایت از طرح های اقتصادی سرمایه گذاران را در تمامی زمینه ها دارد.
فرماندار شهرستان شوش گفت: از سرمایه گذاران، مردم ،نخبگان، جوانان و دانشجویان شهرستان شوش و ساکن در خارج از استان در خواست می شود تا نظرات ،پیشنهادات و راه کارهای خود را کتبا جهت بررسی و استفاده از نظرات آنها به دبیرخانه کارگروه ارائه کنند.
وی گفت: قطعا استفاده از نظرات و پیشنهادات صاحب نظران ونخبگان می تواند در راستای پیش برد اهداف این کارگروه مهم و راه گشا باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار