شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۹۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵
شوشان: نمايندگان رسانه هاي استان خوزستان پنجشنبه دوم دی ماه به دعوت روابط عمومی فرمانداری اهواز از روستاهای بخش اسماعیلیه  بازدید کردند.

مدير روابط عمومي فرمانداري اهواز در گفت و گو با شوشان با اعلام اين خبر افزود:در اين بازديد  که با حضور خبرنگاران رسانه هاي  مكتوب و مجازي برگزار شد،اهالي روستاها، دهیاران، بخشداران و جمعی از مسولان ادارات خدمات رسان نيز حضور داشتند.

زينب پارسا فخر اضافه كرد:خبرنگاران طي اين بازديد از نزدیک از پروژه ها وبرنامه هایی که دولت در راستای محرومیت زدایی در این بخش اجرا كرده است ویا درحال اجرا دارد ديدن کردند ،همچنین اهالی روستا ودهیاران  نيز به بیان مشکلات ومطالبات خود پرداختند.

وی با اشاره به اینکه روستاهای شمریه، کاظمی یک، بیت واوی،قجریه یک و صفحه دو مورد بازدید قرار گرفت، افزود: تاسیسات آبرسانی، پروژه ساخت مرکز بهداشت و پروژه های عمرانی نظیر جوی و جدول گذاری، آسفالت و مسیر ارتباطی بین جاده قدیم و جدید امام جعفر صادق از موارد دیگری بود که خبرنگاران از آنها دیدن کردند.
 گفتني است اين برنامه  در محیطی صمیمانه برگزار شد و مورد استقبال و رضايت خبرنگاران و مجموعه مديريتي در بخش اسماعيليه اهواز قرار گرفت.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
یک خبرنگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
comment
0
0
comment باسلام.بابت انتخاب خانم پارسافخر به عنوان مدیر روابط عمومی به فرماندار اهواز باید تبریک گفت.مطمنن خبرهای بیشتر وبرنامه های بهتری نیز انتظار می رود و شاهد خواهیم بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار