فرماندار اهواز گفت: با توجه به اين‌كه بيش از 90 درصد مسافران ورودي به خوزستان، از مركز استان نيز بازديد مي‌كنند، همه كميته‌هاي ستاد استقبال از مهمانان نوروزي نهايت تلاش براي استقبال از آنها را داشته باشند. "> افزايش مهمانان نوروزي شهر اهواز
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۳

فرماندار اهواز گفت: با توجه به اين‌كه بيش از 90 درصد مسافران ورودي به خوزستان، از مركز استان نيز بازديد مي‌كنند، همه كميته‌هاي ستاد استقبال از مهمانان نوروزي نهايت تلاش براي استقبال از آنها را داشته باشند.

به گزارش شوشان به نقل از ایسنا، عبدالعزيز فدعمي در جلسه هماهنگي استقبال از مهمانان نوروزي اهواز كه امروز(سه‌شنبه، 24 بهمن ماه) برگزار شد، اظهار كرد: در سال گذشته بيش از 4 ميليون و 500 هزار مسافر نوروزي به اهواز آمدند كه طبق نظرسنجي‌‌هاي انجام شده در سال گذشته، مسافران از نحوه ارايه خدمات و خدمات شهري رضايت داشتند.

وي افزود: در نوروز سال 92 نيز شهرداري، نيروي انتظامي و هلال احمر در مبادي ورودي شهر نسبت به استقرار كيوسك اقدام كنند. همچنين دانشگاه علوم پزشكي علاوه بر داروخانه‌هاي شبانه‌روزي موجود، داروخانه‌هاي كشيكي را فعال كنند و مركز بهداشت شرق و غرب اهواز به صورت مستمر بر مراكز اسكان نظارت داشته باشند.

فدعمي گفت: شركت پخش فراورده‌هاي نفتي در زمينه جايگاه‌هاي سوخت، به ويژه جايگاه‌هاي ورودي شهر تعميرات لازم را اعمال و جايگاه‌ها را آماده كنند. مخابرات نيز در زمينه افزايش تلفن‌هاي همگاني در پارك‌ها و محل‌هاي اسكان مهمانان نوروزي اقدام كنند. بانك‌ها نيز سعي كنند در ايام حضور مهمانان نوروزي با بررسي همه خودپردازها از فعال بودن آنها مطمئن باشند.

فرماندار اهواز با تاكيد بر لزوم نظارت كامل آتش‌نشاني و هيات قايقراني بر نحوه قايقراني در رودخانه كارون، ادامه داد: با توجه به اين‌كه قايقراني در ايام نوروز در رودخانه افزايش مي‌يابد، دستگاه‌هاي مرتبط در اين زمينه نظارت كرده و برنامه‌هاي تفريحي خوبي نيز براي مسافران داشته باشند.

وي با بيان اين‌كه بقعه علي‌بن‌مهزيار اهوازي نسبت به سال گذشته وضعيت بهتري دارد، تصريح كرد: با توجه به اين‌كه اين بقعه زوار بسياري خواهد داشت، همه دستگاه‌هاي مرتبط اقدامات لازم جهت آماده كردن بقعه براي پذيرش زوار  را انجام دهند.

فدعمي يادآور شد: شهرداري نيز در خصوص جمع‌آوري دست‌فروشان و سامان‌دهي آنها در مناطق خاص اقدام كنند. بيش از 900 وانت‌بار فروشنده سيار در سطح شهر اهواز وجود دارد كه بايد در يكي دو هفته آينده سامان‌دهي شوند.

فرماندار اهواز تصريح كرد: با توجه به وضعيت جوي امسال و بارندگي‌ها، فضاي سبز استان رشد خوبي داشته است و پيش بيني مي‌شود مهمانان نوروزي استقبال بيشتري براي مسافرت به شهر اهواز داشته باشند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار