اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳
تیم فوتبال فولاد خوزستان که در هفته های اخیر موفقیتهای خوبی را به دست آورده بود در آخرین دیدار از رقابتهای نیم فصل خود در برابر پیکان تهران شکست خورد.

این مسابقه در هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر کشور در ورزشگاه شهر قدس برگزار شد که در پایان تیم پیکان با نتیجه 2 بر یک فولاد خوزستان را شکست داد.

گلهای این دیدار را ماهان رحمانی ( گل به خودی) در دقیقه 33 برای فولاد و مرتضی آقا خان در دقیقه 39 و علی حمودی در دقیقه 43 برای پیکان به ثمر رساندند.

تیم پیکان با ترکیب رحمان احمدی، امیرحسین صادقی، سیاوش یزدانی، علی حمودی، هاراپتیان، صادق بارانی، ماهان رحمانی، سیامک نعمتی(88 پیمان رنجبری)، ابوالفضل ابراهیمی(79 مهدی شیری)، گادوین منشا و مرتضی آقاخان(89 شهریار مقانلو) به میدان رفت.

تیم فولاد نیز با ترکیب وحید طالب‌لو، ایوب والی، عبدالله کرمی، یوسف وکیا، سینا مریدی (75 بهرام رشیدفرخی)، حمید بوحمدان، محمود مطلق زاده، احمد عبدالله زاده(85 هادی حبیبی نژاد)، عبدالله ناصری(67 مهرداد جماعتی)، اسماعیل شریفات و ساسان انصاری به میدان رفت.

تیم فولاد در پایان نیم فصل با 22 امتیاز موقتا در رتبه ششم قرار گرفت و تیم پیکان نیز که طی هفته های اخیر روند رو به رشدی داشته با25 امتیاز موقتا در رتبه سوم قرار گرفت.

برچسب ها: پیکان ، فولاد ، فوتبال
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار