شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
همزمان با آغاز دهمین سال تاسیس هفته نامه رضوان خوزستان ،  در روز ۳ /۱۰ /۹۵ با حضور  دکتر محمد جوروند مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی خوزستان ، خبرنگاران ، عکاسان و جمعی مسئولین مراسمی برگزار شد و ضمن گرامیداشت هفته وحدت ، سالگرد تاسیس هفته نامه رضوان را گرامی داشتند.

از جمله برنامه های اجرا شده در این مراسم خوانندگی علی مزرعه ، اجرای موسیقی بومی محلی توسط گروه هنری میسان، اجرای نمایش توسط گروه هنری صبایا ، سخنرانی حاج رحیم الهای سحر مدیر مسئول هفته نامه رضوان و دکتر محمد جوروند مدیر کل ارشاد سوسنگرد و همچنین تقدیر از خبرنگاران و نویسندگان از جمله حاج کاظم پور کاظم و حبیب سعیداوی بوده است. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد خوزستان در همایش گرامیداشت هفته نامه رضوان گفت : در حوزه هنر ، حضور گروه میسان در مراسم مایه افتخار دشت آزادگان است .

وی افزود :  با تمام کمبودهایی که وجود دارد ، هفته نامه رضوان حدود ۱۰ سال به نحو احسنت وظیفه خود را انجام داده است.

دکتر محمد جوروند مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی خوزستان همچنین اضافه کرد : زبان نقد ، زبان بسیار مهمی است ، پس رضوان واقعاً مهم و مفید است.

حاج رحیم الهایی سحر در این همایش گفت : تا من نفس می کشم ، رضوان تکثیر می شود.

وی افزود : رضوان به انتقاده خود ادامه خواهد داد ، رضوان یک نشریه معتبر است ، امام در کنار این انتقادات با مسئولانی که خدمت می کنند ، ما از آنها می نویسیم، فعالیت ها دولت ها را مینویسیم ، فعالیت های نظام را می نویسیم ، ولی هیچ وقت ما سکوت نمی کنیم

 مدیر مسئول هفته نامه رضوان همچنین اضافه کرد:  تا زمانی که در دشت آزادگان و هویزه هستیم و پیشرفت نمی بینیم ما هم انتقاد می کنیم.

الهایی سحر در پایان بیان کرد : جا دارد از مدیر کل ارشاد استان خوزستان و همراهان و گروهای هنری که پشت و جلوی صحنه شبانه روزی خدمت می کردند ضمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

 img_3302 img_3316 img_3327 img_3335 img_3352 img_3373 img_3377 img_3382 img_3385 img_3394 img_3397 img_3402 img_3407 img_3423 img_3435 img_3450 img_3462 img_3471

 

img_3476

 





برچسب ها: هفته نامه رضوان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار