شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲
سید موسی بلادیان 

تا پیش از انقلاب اسلامی ایران جهان دو قطبی بود. اردوگاه غرب به سردمداری آمریکا و اردوگاه شرق با حاکمیت شوروی سابق در رقابت بودند. هر وقت کشوری تغییر سیاست می داد معمول این بود که به اردوگاه مقابل وابسته شود بنابراین زمامداران شرق و غرب تصور آن را نداشتند که حکومتی با زیربنای تفکر اسلامی در گوشه ای از عالم اعلام موجودیت کند و استقلال کامل خود را در سی و هشت سال به دنیا ثابت نماید.

جمهوری اسلامی ایران در یکی از حساسترین نقاط عالم که بر شریان اقتصادی غرب یعنی تنگه هرمز مسلط است از وابستگی به غرب جدا شده و خاری در چشمان آنان گردیده است به گونه ای که آن را زلزله ای در جهان سیاست تلقی کرده اند.زمامداران غرب اکنون به شدت نگران قیام های مردمی در سرزمینهای اسلامی هستند زیرا بیم آن دارند که مشابه ایران استقلال کامل پیدا کنند و در آن صورت دست آنان از غارت و چپاولگری ملت های ضعیف کوتاه می شود و طبیعی است که با سیاست های مزورانه سعی کنند مسیر حرکت معترضین را منحرف کنند . هر چند جهان استکباری در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی هشت سال جنگ تحمیلی را بر ایران روا داشتند و از تمامی امکانات خویش در این جنگ سخت استفاده نمودند معذلک مردم انقلابی و با غیرت این سرزمین را افتخار می دانستند به تنهائی مقاومت دلیرانه ای کردند و به لطف خدا سربلند و پیروز جبهه ها بودند و این برای ابر قدرتها شکست فاحشی تلقی شد.

دشمنان انقلاب اسلامی بعد از اینکه تجربه جنگ را متوجه شدند به جنگ نرم روی آوردند و در نهایت اقدامات و توطئه های فراوانی را برای شکست انقلاب اسلامی ایران به کار گرفتند که به چند مورد اشاره می شود:

1 -  تحریک قومیت ها جهت تضعیف انقلاب: در همان ماه های اول پیروزی انقلاب اسلامی 22 بهمن 1357 مساله قومیت ها مطرح و دامن زده شد. در شمال خلق ترکمن ، کردها در غرب، بلوچ ها در شرق، عرب ها در خوزستان و حتی خلق ترک در آذربایجان هدف واقع شد و عده ای دانسته و یا ندانسته با فریب سیاست مزورانه دشمنان اسلام که : « تفرقه بینداز و حکومت کن» قرار گرفتند اما چون در همین اقوام مردم ولایتمدار و با غیرت فراوان بودند به لطف خدا فتنه ها کارگر نشد و حتی در خوزستان جوانمردان عرب با شرافتمندی تمام این توطئه را به خوبی خنثی و نقشه های دشمن را نقش برآب کردند.

2 - تولید مواد مخدر: آمریکا به بهانه مهار مواد مخدر به افغانستان لشکر کشید و این سرزمین اسلامی را تسخیر نمود. طبق اطلاع دقیق میزان کشت و تولید مواد مخدر اکنون از چهار برابر نیز بیشتر افزایش یافته است. بیش از هشتاد درصد مواد مخدر تولیدی افغانستان وارد ایران می شود تا از این طریق به اروپا و سایر کشورهای خلیج فارس حمل گردد. هدف آنها از چراغ سبزی که به تولید کنندگان مواد مخدر نشان می دهند اینست که جوانان ایرانی به جهنم اعتیاد مبتلا شوند و طبیعی است که وقتی جوانی معتاد شد همه ارزشهای انسانی و دینی خود را فدا شده تلقی می نماید و اینگونه جوانان هرگز نمی توانند از سرزمین مقدس خود دفاع نمایند. سالانه صدها نفر از پاسداران عزیز و نیروهای شریف انتظامی بخاطر مهار این پدیده زشت شهید می شوند که گناه اصلی آن متوجه آمریکاست.

3 - رواج بی بند و باری – آمریکا و سایر هم پیمانهای مستکبر او از همه امکانات تصویری و صوتی برای فساد نسل جوان ایرانی سرمایه گذاری می نمایند. نمایش فیلم های مستهجن و ضد ایرانی اسلامی، تاسیس صدها سایت و تسهیل در ترویج ماهواره همه در راستای جنگ نرم ارزیابی می شود زیرا افرادی که مخاطب این برنامه ها باشند به تدریج غیرت ایرانی و اسلامی خود را از دست رفته تلقی می کنند و خیال دشمن را از مقابله با آنها راحت می نمایند.

-4 القاء شبهه و شایعه: هم اکنون صدها ایستگاه رادیویی و تلویزیونی با سرمایه گذاری کلان دشمنان اسلام به القاء شبهه و شایعه و دروغ و تهمت مشغول می باشند و حرکت آنان همه در راستای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد در واقع اکنون جهان مثل سابق دو قطبی شده یکی ایران اسلامی که با ابهت و اقتدار از اسلام محمدی دفاع می کند و طرف دیگر همه قلداران و مستکبران عالم که تمامی آنها دست به دست هم داده اند تا ملت های محروم بیداری نداشته باشند و آنان همچنان به استعمار و بهره برداری از منابع خدادادی مشغول باشند. بحمداله تجربه آزادی حلب ثابت کرد که بالاخره حق پیروز می شود و اسلام در آینده بزرگترین قدرت جهانی خواهد بود که اینها همه از برکات انقلاب اسلامی ایران است. 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار