اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

الف.راستگو - خداداد عزیزی؛ بعد از آنکه تیم سیاه‌جامگان 3 بر صفر از پرسپولیس باخت، گفت: "به نظرم اصلا بد نباختیم. آنها می‌توانستند راحت شش الی هفت گل به ما بزنند."

نظر شماره 1: بنده نیز ضمن تبریک به آقای عزیزی، این موفقیت بزرگ را به تیم سیاه‌جامگان تبریک می‌گویم، امیدوارم همچنان به بد نباختن در لیگ برتر ادامه دهند و در بازی تنها 3 گل بخورند.

نظر شماره 2: آقای عزیزی شکست‌نفسی کرده و چون محروم بوده به طعنه از گل صحیح سیاه‌جامگان گفته که آفساید گرفته شد؛ منظور آقای عزیزی آن است که اگر آن گل قبول می‌شد روند بازی کلا فرق می‌کرد و پرسپولیس راحت شش الی هفت گل می‌خورد.

*

عزیزی بعد از بازی به شوخی گفت: "فکر می‌کنم همین آلودگی باعث باخت ما شد!"

نظر شماره 1: تازه متوجه می‌شویم چرا شفیعی (مربی سیاه‌جامگان) بعد از این بازی گفت: "خداداد بمب روحیه است."؛ همین‌که خداداد بعد از این بازی و خوردن 3 گل باز هم حس و حال شوخی‌کردن دارد، نشان می‌دهد بمب روحیه است، آنهم از نوع خیلی قوی.

نظر شماره 2: کمی در خصوص توجیه‌های بعد از باخت "ابتکار" داشته باشید! این روزها مادربزرگم هم اندازه بینی‌اش را به آلودگی‌هوا ربط می‌دهد و مدعی می‌شود در زمان جوانی دماغش سربالا بوده، آن‌موقع شما از این فرصت استفاده نمی‌کنید و باختتان را گردن آلودگی هوا نمی‌اندازید؟!

*

عزیزی بعد از بازی روی زمین چمن حاضر شده بود و با جواد خیابانی صحبت می کرد در این هنگام نماینده سازمان لیگ اعلام کرد که عزیزی حق ندارد در زمین مصاحبه کند. عزیزی در اینباره گفت: "فقط به خاطر آقای خیابانی آمدم. داشتم در رختکن شیرینی و چایی می خوردم که آقای بهلولی دنبالم آمد و گفت صحبت کن."

نظر شماره 1: به نظر می‌رسد واقعا سیاه‌جامگانی‌ها از این بد نباخته‌ و تنها 3 گل خورده‌اند حسابی خوشحال بوده‌اند و در رختکن جشن گرفته‌اند که عزیزی گفته‌: "داشتم در رختکن شیرینی می‌خوردم."

نظر شماره 2: نماینده سازمان لیگ گفته‌است: "عزیزی حق ندارد در زمین مصاحبه کند"، یعنی مثلا اگر ایشان سوار هواپیما باشد و روی "زمین" نباشد می‌توان مصاحبه کند؟ در سیاره زحل یا مریخ چطور؟ آنجا مشکلی نیست؟ اصلا اگر خبرنگار سئوال بپرسد و عزیزی هی روی دوپایش بپرد و زمانی‌که جفت پاهایش روی زمین نیست پاسخ بدهد مشکلی ندارد؟

*

میثم حسینی، بازیکن تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: "قرار بود در 20 دقیقه اول دروازه تیم را بسته نگه داریم اما متاسفانه 2 گل دریافت کردیم."

نظر شماره 1: یعنی قرار بود در 20 دقیقه اول گل نخورید و در 70 دقیقه بعدی گل بخورید؟ خب حالا چه فرقی می‌کند کی گل بخورید؟ بالاخره که گل را می‌خوردید.

نظر شماره 2: شاید چون خداداد روی سکوها بوده و صدایش به بازیکنان نمی‌رسیده، برخی از آنها به جای آنکه بشنوند: "در 20 دقیقه اول گل نخورید" شنیده‌اند: "در دقیقه اول 20 گل بخورید!"


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار