شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
استاندار خوزستان گفت: امیدواریم پروژه جاده کمربندی مسجدسلیمان و دیگر پروژه‌ها مثل پروژه فرودگاه، پتروشیمی و آلومینیوم در مسجدسلیمان، در آینده نه چندان دور مسیر توسعه و آبادانی را برای این شهر به ارمغان بیاورند و مسجدسلیمان را از حالت فرسودگی خارج کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، غلامرضا شریعتی در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی جاده کمربندی مسجدسلیمان اظهار کرد: در ارتباط با مناطق آلوده قرار است که شرکت نفت سریعاً منازل مشمول طرح مناطق آلوده را تعیین تکلیف کند و در جلسات گذشته از مدیر عامل مناطق نفتخیز جنوب خواستیم هر چه سریعتر منازلی که باید تخریب و خریداری شوند را مشخص و اعلام کند.

وی افزود: امیدواریم جاده کمربندی مقدمه‌ای باشد برای جاده میانبر این شهرستان که همیشه خواست همیشگی مردم این خطه بوده و هست. چرا که باعث می‌شود مسجدسلیمان در مسیر جاده ترانزیتی بین استانی قرار بگیرد و از حالت بن بست خارج شود.

شریعتی تصریح کرد: در ارتباط با جاده میانبر نیز هم بنده و هم نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی تاکید کردیم که نظرات مردم مناطق مختلف شهرستان لحاظ و حتما به نحوی عمل شود که رضایت نسبی به دست آید و مناطق بیشتری از این جاده بهره‌مند شوند.

وی عنوان کرد: در ارتباط با فرودگاه مسجدسلیمان نیز پیگیری‌های جدی شده است و در حال حاضر در ستاد کل نیروهای مسلح روال اداری آن در حال انجام است و ان‌شالله به زودی کلنگ سالن ترمینال فرودگاه نیز بر زمین زده خواهد شد.

استاندار خوزستان اظهار کرد: امیدوارم مسجدسلیمان در حدی که به ایران خدمت کرده است، کشورمان نیز در همان حد برای مسجدسلیمان خدمت کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار