با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیران عامل شركت های تابع و روسای ادارات ستادی شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید كمیسیون مناقصات این شركت برگزار شد... "> انتصابات در مناطق نفتخیز جنوب
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۶

با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیران عامل شركت های تابع و روسای ادارات ستادی شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید كمیسیون مناقصات این شركت برگزار شد...

اختصاصی شوشان : با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیران عامل شركت های تابع و روسای ادارات ستادی شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید كمیسیون مناقصات این شركت برگزار شد.

به گزارش شوشان، مناطق نفتخیز جنوب دارای قدیمی ترین و با سابقه ترین كمیسیون مناقصات است و از معدود سازمان هایی است كه برای این مجموعه سمت سازمانی مصوب دارد. با وجود برگزاری تعداد زیادی مناقصه در این شركت، كمیسیون مناقصات نقش مهمی در پیشبرد برنامه ها و اهداف شركت دارد. همچنین در حکمی از سوی مهندس حمید بورد مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مهندس غلامحسین دشتی‌پور به عنوان مدیر امور فنی این شرکت منصوب شد.

شرکت ملی مناطق نفت ‌خیز جنوب، با سابقه ‌ترین شرکت تابع شرکت ملی نفت ایران و بزرگ ترین شرکت فعال در امر زیر بنایی تولید و توسعه میادین هیدروکربوری کشور است و وظایف خطیری در دستیابی به اهداف برنامه‌های مصوب کشور و همچنین پشتیبانی فنی و اجرایی دیگر شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران بر عهده دارد. مهندس بورد همچنین در حکم دیگری، مهندس مهران کاویانی مدیر امور فنی مهندسی شرکت پیراحفاری ایران را با حفظ سمت به عنوان سرپرست این شرکت منصوب کرد.

مهندس دشتی پور پیش از این به مدت بیش از 5 سال به عنوان مدیرعامل شرکت پیراحفاری ایران از شرکت های تابع شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مشغول به خدمت بود و قبل از آن مسئولیت عملیات معاونت حفاری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب را بر عهده داشت. وی دارای مدرک کارشناسی (مهندسی) حفاری از مدرسه تکنولوژی حفاری و دانشکده نفت است و بیش از 35 سال سابقه خدمت در صنعت نفت دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار