شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: میراث فرهنگی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه چمران، پخش فراورده‌های نفتی، آموزش و پرورش و برق منطقه‌ای به تعهدات خود در جذب نیروی کار عمل نکرده‌اند.

به گزارش فارس ، سید نور محمدپور ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال استان با اشاره به میزان پرداختی مشاغل خانگی توسط بانک‌ها اظهار کرد: بانک ملی مبلغ 5میلیارد و 825میلیون تومان به یک‌هزار و 338 نفر، بانک ملت 2میلیارد تومان برای 565 نفر و بانک صادرات به 44درصد از تعهدات خود در پرداخت وام به متقاضیان عمل کرده است.

وی با بیان اینکه میزان تعهد اشتغال 21 دستگاه‌های اجرایی استان 19هزار و 127نفر است ابراز امیدواری کرد: دستگاه‌های اجرایی حداقل به 50 درصد عملکرد خود جامعه عمل بپوشانند.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان توضیح داد: تعهد صندوق کار آفرینی امید برای جذب نیروی کار در سال‌جاری 2هزار و 500نفر است که از این میزان 286 تا محقق شده است.

محمد‌پور ادامه داد: از2 هزار نفر میزان تعهد منطقه ویژه ماهشهر 217 نفر و از5 هزار نفر میزان تعهد منطقه آزاد اروند 512 نفر محقق شده است.

وی متذکر شد: میراث فرهنگی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه چمران، پخش فراورده‌های نفتی، آموزش و پرورش و برق منطقه‌ای به تعهدات خود در جذب نیروی کار عمل نکرده‌اند.

محمد‌پور با اشاره به تحقق84.7 درصد از تحقیقات دستگاه‌های اجرایی در بخش اشتغال7 یادآور شد: تعهد دستگاه‌ها تا تاریخ 30آذر ماه سال جاری است.

وی تاکید کرد: کمیته امداد استان خوزستان در راس دستگاه‌های اجرایی از میزان تعهد یک هزار و 200نفر موفق به تحقق 2هزار و 185 نفر شد.

محمد‌پور در پایان ابراز امیدواری کرد: با توجه مسائل و مشکلاتی که اشتغال در استان ایجاد کرده است دستگاه‌های اجرایی به تعهدات خود در فراهم کردن زمینه‌های اشتغال تلاش کنند.

برچسب ها: خوزستان ، اشتغال
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار