رییس یکی از بیمارستان های تخصصی در اهواز می گوید : داروهای درمان سرطان‌های خون بسیار گران شده است بطوری که در مرحله اول درمان این بیماران هزینه هر آمپول سرطان خون حاد ۵ میلیون تومان تمام می‌شود. "> آمپول سرطان خون؛ ۵ میلیون تومان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۶

رییس یکی از بیمارستان های تخصصی در اهواز می گوید : داروهای درمان سرطان‌های خون بسیار گران شده است بطوری که در مرحله اول درمان این بیماران هزینه هر آمپول سرطان خون حاد ۵ میلیون تومان تمام می‌شود.

اختصاصی شوشان : رییس یکی از بیمارستان های تخصصی در اهواز می گوید : داروهای درمان سرطان‌های خون بسیار گران شده است بطوری که در مرحله اول درمان این بیماران هزینه هر آمپول سرطان خون حاد ۵ میلیون تومان تمام می‌شود.

بیماران مبتلا به سرطان خون پس از هزینه کردن 10 آمپول با هزینه 50 میلیون تومان وارد مرحله پیوند مغز و استخوان می‌شوند که در این مرحله نیز داروهای پیوند بسیار پرهزینه هستند.

او ادامه داد : هزینه‌های درمان بیماران سرطانی بسیار گران است بخشی از داروها که توسط بیمه پوشش داده شده مناسب است اما برخی دیگر که بیمه آنها را پوشش نداده با افزایش نرخ ارز بسیار گران شده و تامین آن سخت است. این پزشک متخصص افزوده : به دنبال راه حلی هستیم چرا که قیمت دارو برایمان مهم نیست بلکه باید دارو وارد شود تا بیماران به خوبی درمان شوند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار