شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۱۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
ابتكار جالب رييس رسانه مناطق نفتخيز جنوب
سال هاست كه در مناطق نفتخيز جنوب و حوزه ي نفت ، گاز ، حفاري و پتروشيمي معمولا اخبار فقط در سايت و اينترانت...


سال هاست كه در مناطق نفتخيز جنوب و حوزه ي نفت ، گاز ، حفاري و پتروشيمي معمولا اخبار فقط در سايت و اينترانت شركت هاي متولي امر درج مي گرديد يا بصورت موضعي و تك خبري در رسانه هايي كه با نفت يا حوزه هاي انرژي طرف قرارداد بودند درج مي گرديد.

اما از يك سال پيش بابك طهماسبي رييس رسانه مناطق نفتخيز جنوب كه از مطبوعاتی های قدیم استان مي باشد با ابتكاري جالب با تاسيس يك پايگاه خبري تخصصي به نام "اهواز نو" به انعكاس اخبار حوزه ي نفت ، گاز ، حفاري و انرژي بصورت وسيع در جامعه پرداخته و باعث شناخت بيشتر جنوب كشور از زحمات و خدمات نفت و نيز شناساندن جامع پرسنل و مديران نخبه ي نفتي به سطح عمومي جامعه گرديده است.

امروزه ديگر اخبار و وقايع حوزه ي نفت و انرژي منحصر به حوزه هاي درون سازماني نيست و مديران و پرسنل نفتي بوسيله ي زحمات شبانه روزي پرسنل اين پايگاه خبري تحليلي به نحو احسن به جامعه بازتاب و منعكس مي گردد و خانواده هاي نفتي و حوزه ي انرژي مي توانند كارهاي مهم و اخبار فعاليت هاي ممتاز خود را از طريق اين پايگاه خبري منعكس نمايند.

با توجه به ارتباط نزدیک كه ميان بابك طهماسبي و اهالي رسانه وجود دارد اخبار توليدي منتشر شده در این پایگاه خبری را بسياري از اهالي رسانه در استان و كشور منعكس می کنند و اين موضوع باعث انعكاس چند گانه  و وسيع اخبار نفت مي گردد.

نكته ي جالب اينكه اين پايگاه خبري كه با چندين نفر پرسنل در خوزستان اداره مي شود و بابك طهماسبي مدير اين پايگاه خبري اعلام نموده كه تاكنون هيچ كمكي از هيچ كدام از شركت هاي نفتي و حوزه ي انرژي دريافت ننموده است و اين پايگاه كاملا مستقل و با هزينه هاي شخصي اداره گرديده است

شوشان اين ابتكار جالب را به مدير موفق اهواز نو تبريك عرض نموده و براي پرسنل شريف و زحمتكش اين پايگاه خبري آرزوي موفقيت و سربلندي مي نمايد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۲
comment
comment
مرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
comment
0
1
comment عجب
اگر اندکی به گذشته این سایت برگردیم متوجه میشیم که چقدر علیه مدیران مناطق نفت خیز کار کرد ،حالا قسم حضرت عباس یا دم ...
comment
جامعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
comment
0
1
comment شرکت های نفتی وبسایت رسمی و مستقل دارند که منبع موثق اخبار آنهاست و خبرنگاران و رسانه های حرفه ای اخبار تایید شده و صحیح را از این مجرا کسب می کنند، نه از سایتی های محلی که هیچ مسءولیت حقوقی در قبال اخبار بعهده ندارند.
[...]
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار