شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
رییس پلیس راه خوزستان با تأکید بر امکان تردد در تمامی محورها، گفت: در حال حاضر به علت بارندگی اکثر محورهای استان لغزنده هستند.
 
سرهنگ رضا دولتشاهی با بیان اینکه اکنون تمام محورهای ارتباطی استان قابل تردد هستند و در هیچ جاده‌ای محدودیت تردد وجود ندارد، اظهار کرد:‌ در حال حاضر تمامی محورهای ارتباطی استان باز هستند و ترافیک در آن‌ها جریان دارد.
 
وی تصریح کرد:‌ اکنون محور اندیکا به سمت شهرکرد قابل تردد است، اما با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر حجم بارش‌ها و همچنین امکان بارش برف، احتمال ریزش کوه در این محور وجود دارد؛ بنابراین رانندگانی که قصد سفر به استان چهارمحال و بختیاری را دارند حتی‌الامکان از این محور تردد نکنند.
 
رییس پلیس راه خوزستان ادامه داد:‌ در حال حاضر اکیپ‌های راهداری و پلیس راه در محور تاراز استقرار دارند و تردد از این مسیر انجام می‌شود اما به رانندگانی که قصد سفر به استان چهار محال و بختیاری را دارند توصیه می‌شود که از مسیر جایگزین محور تاراز یعنی محور ایذه  - ‌دهدز استفاده کنند.
 
دولتشاهی افزود:‌ تمامی رانندگانی که از محور تاراز تردد می‌کنند، باید زنجیر چرخ داشته باشند و حتما باید  هماهنگی‌های لازم را با پلیس راه قبل از تردد انجام دهند. علی‌رغم حجم زیاد بارش‌ها در محور ایذه - دهدز از روز گذشته تاکنون، این محور هم‌اکنون قابل تردد است و هیچ مشکلی در این مسیر وجود ندارد.
 
وی با اشاره به وجود مه غلیظ در محور هفتکل - باغملک عنوان کرد:‌ طبق گزارشات اکنون مه بسیار غلیظی در این محور تشکیل شده که موجب کاهش دید رانندگان می‌شود؛ البته این مسیر در حال حاضر قابل تردد است.
 
رییس پلیس راه خوزستان بیان کرد: ‌با توجه به بارندگی‌ها در اکثر نقاط استان، اکنون محورهای استان با لغزندگی مواجه شده‌اند؛ البته فعلاً در هیچ‌کدام از محورها نیازی به استفاده از زنجیر چرخ نیست.
 
دولتشاهی در خصوص محور پل زال – خرم‌آباد اظهار کرد: ‌در زمان بارش‌های شدید و رگباری این محور که البته در حوزه استان لرستان قرار دارد، مسدود می‌شود و در حال حاضر با وجود بارش‌ها این محور قابل تردد و باز است.

برچسب ها: هفتکل - باغملک
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار