اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
 عضو هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: این هیات روز چهارشنبه هفته جاری جلسه ای با وزارت کشور خواهد داشت و موضوع تغییر زمان ثبت نام انتخابات شوراها بررسی می شود.

قاسم میرزایی نکو روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا در مورد احتمال تغییر زمان ثبت نام انتخابات شوراها افزود: در مورد تغییر زمان ثبت نام موضوعاتی مطرح شده است که این موضوع در جلسه روز چهارشنبه هفته جاری این هیات با وزرات کشور بررسی و نتیجه نهایی اعلام می شود.

وی افزود: ثبت نام داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، براساس زمانبندی از 8 اسفند 95 لغایت 14 اسفند 95 به مدت 7 روز برگزار خواهد شد از این رو برخی ها خواهان تغییر این زمان به قبل از عید نوروز و اسفند ماه هستند که این موضوع در حال بررسی است.

علی پورعلی مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور پیش از این با بیان اینکه با توجه به قانون فعلی انتخابات زمان‌بندی انتخابات مشخص شده خاطر نشان کرد: ممکن است به دلیل مصادف شدن تعطیلات سال جدید با زمان ثبت نام داوطلبان شورای شهر و روستا تغییراتی ایجاد کنیم، از این رو پس از مشورت با مجلس امیدواریم بتوانیم قانون انتخابات شوراها را اصلاح کرده و زمان ثبت نام داوطلبان را به زمان دیگری موکول کنیم. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار