اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۲۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
پاسخی که همایون یوسفی نماینده اهواز باید به افکار عمومی بدهد
آیا شما با معاون سیاسی استانداری خوزستان تماس نگرفتید و خواستار این نشدید که آقای مولایی به جای دکتر ظریفی معارفه شود؟
شوشان: سجاد خراسانی عکاس دفتر ارتباط مردمی همایون یوسفی نماینده اهواز در پاسخ به مطلب منتشر شده در شوشان ، مطلبی را در فضای مجازی نشر داد که در مکالمه تلفنی با آقای جهانفر دانش مشاور رسانه ای یوسفی ، بدون اطلاع نماینده و از روی ناآگاهی نشر داده شده است که البته پیگیری های لازم در این زمینه می شود. 

 فارغ از این موضوع ، آنچه اهمیت دارد سخنان یوسفی نماینده اهواز و اعلام عدم دخالت در روند انتصاب دکتر ظریفی معاون فرهنگی ارشاد استان و مدیر ارشاد اهواز است که چنین امری را دروغ خوانده و دیگران را متهم به مصلحت اندیشی کرده  است. 

برای اینکه مشخص شود مصلحت اندیشان چه کسانی هستند چند نکته ای خدمت نماینده محترم اهواز مطرح می شود و امید است پاسخ قانع کننده ای به آن بدهد.  همایون یوسفی در مصاحبه مذکور ، اعلام کرده است که استاندار خوزستان ، معاون سیاسی و مدیرکل ارشاد در این موضوع شاهد عدم دخالت من در انتصابات هستند. 

حال این سوال مطرح می شود که آیا شما نبودید که یک شنبه ساعت 9 صبح ، با جوروند مدیرکل ارشاد خوزستان تماس گرفتید و خواستار لغو انتصاب خالد لویمی و دکتر ظریفی شدید؟

آیا شما نبودید که با آقای نوش آبادی از مسئولین وزات ارشاد و معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تماس گرفتید و خواستار لغو معارفه خالد لویمی و دکتر ظریفی شدید؟

آیا شما با معاون سیاسی استانداری خوزستان تماس نگرفتید و خواستار این نشدید که آقای مولایی به جای دکتر ظریفی معارفه شود ؟

تماس های چندین باره با مدیرکل ارشاد خوزستان ، معاون سیاسی ، استاندار و همچنین تماس با آقای نوش آبادی جهت لغو دو معارفه و معرفی گزینه ای به نام مولایی برای نشستن به جای ظریفی ، قابل کتمان نیست .

برای اینکه به گفته شما مشخص شود که مصلحت اندیش کیست رجوعی دوباره به مکالمات خود با استاندار ، معاون سیاسی ، مدیرکل ارشاد و آقای نوش آبادی نمایید تا معنای مصلحت اندیشی بهتر و بیشتر مشخص شود. 


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
comment
0
2
comment [...]باید به قولهایی که به افراد نزدیک خود داده اند عمل کنند.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
comment
0
2
comment یاد شکر خدا موسوی به خیر.
comment
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
comment
0
0
comment [ا.ج]، [ح.ح] ، [م.ج] [...] هستند که نقش اتاق فکر [...] را بازی میکنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار