امروز خسته تر از آن هستم كه در جمعی حضور یابم كه تیزی قلم‌هایشان همیشه زخمی‌ام كرده است. "> الناز شاكردوست به ده نمكی نامه نوشت: // جواب خانه بی نان چه می‌شود؟
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۶

امروز خسته تر از آن هستم كه در جمعی حضور یابم كه تیزی قلم‌هایشان همیشه زخمی‌ام كرده است.

به گزارش شوشان به نقل از فارس، امروز خسته تر از آن هستم كه در جمعی حضور یابم كه تیزی قلم‌هایشان همیشه زخمی‌ام كرده است.

نشست پرسش و پاسخ فیلم رسوایی به كارگردانی ده‌نمكی در سالن كنفرانس مركز همایش‌های برج میلاد در حالی برگزار شد كه الناز شاكردوست، بازیگر فیلم در سالن حضور نداشت.

یكی از بازیگران نامه‌ای كه خطاب به ده نمكی و اصحاب رسانه‌ بود را از طرف شاكردوست قرائت كرد.

شاكر دوست در این نامه نوشته بود: نیامدن امروزم را خدای ناكرده نگذارید به پای بی معرفتی و پشتیبانی نكردن از فیلمم ، من نقش افسانه را در این فیلم بازی كه نه بلكه زندگی كردم ،نقشی كه بخشی از آن در وجودم تا ابد جاوید خواهد ماند و تنها دلخوشی امروز من بیدار شدن دلهای دل‌مرده افسانه‌های امروز مملكتم ایران است؛ دلهای شكسته و قربانی شده بازی‌های لعنتی سیاسی .

دلیل ایفای الناز شاكردوست در این نقش شنیدن آه همان دختری بود كه بعد از گران شدن قیمت نان از خدا قهرش گرفت و از صف راست خارج شد و چند قدم دورتر سوار مركب فحشا شد و بقیه كه هنوز در صف ایستاده بودند دخترك را بدنام خواندند و كسی نپرسید كه جواب خانه بی نان چه می‌شود؟

وی در بخش دیگری از این نامه آورده است: ساختن فیلم رسوایی همان رسالت آشتی دادن افسانه‌های شهر ما با خدای یگانه و بی همتاست خوشا به‌حال كسانی كه در این مهم سهمی دارند اما دلیل عدم حضور امروز این است كه بعد از یك دهه تلاش و نادیده گرفته شدن تلاش دوران بازیگری‌ام امروز خسته تر از آن هستم كه در جمعی حضور یابم كه تیزی قلم هایشان همیشه زخمی‌ام كرده ؛ عذر مرا بپذیرید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار