شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
دیدار تیمهای صنعت نفت آبادان و گسترش فولاد تبریز که با شکست طلایی پوشان همراه شد، بدون حاشیه نبود.

به گزارش مهر، از هفته پانزدهم لیگ برتر شانزدهم امروز دوشنبه  ششم دی ماه از ساعت ۱۴:۱۵ تیمهای فوتبال صنعت نفت آبادان و گسترش فولاد تبریز در محل استادیوم تختی آبادان به مصاف یکدیگر رفتند. 

در این بازی نیز تیم صنعت نفت همچون دو بازی خانگی قبلی خود، مغلوب تیم گسترش فولاد تبریز با تک گل رضا خالقی شد تا با این باخت خشم هواداران و تماشاگران خود را شاهد باشد. 

هر دو تیم که ۹۰ دقیقه پیش از شروع بازی به استادیوم آمده بودند راس موعد مقرر یعنی در ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه مسابقه خود را به طور رسمی آغاز کردند، اما بازی ضعیف بازیکنان صنعت نفت در نیمه نخست که منجر به زدن گل توسط رضا خالقی بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز شد، اعتراضات هواداران را موجب شد. 

هواداران نفت که اینک تیمشان یک گل از حریف عقب افتاده بود با فریادهای خود خواستار قرار گرفتن عقیل اعتقادی دروازه بان دوم نفتی ها در درون دروازه شدند. 

اعتراضات هواداران به بازی ضعیف نفتی ها همچنان ادامه داشت به طوریکه با تشویق رضا خالقی زننده تک گل این دیدار در هنگام تعویضش در نیمه دوم ناخرسندی خود را از گرفتن نتیجه ضعیف توسط نفتی را اعلام کردند. 

هواداران در ادامه اعتراضات خود ضمن اعلام حمایت خود از سرمربی تیم صنعت نفت، برکناری علی عیسی زاده مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت را خواستار شدند. 

درگیری میان هواداران نفت همراه با پرتاب بطری نوشابه توسط یکی از معترضان در نزدیکی سالن کنفرانس خبری از صحنه های ناخوشایند این دیدار خانگی بود. 

تجمع اعتراضی هواداران به کسب نتایج ضعیف تیم نفت به خصوص در بازیهای خانگی تا ۳۰ دقیقه پس از اتمام بازی و در مقابل درب اصلی استادیوم تختی آبادان ادامه داشت. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار