یکی از دوستان شوشان از ما خواست که به گوش مسئولان برسانیم که نگذارند شیرینی این همه خدمت نظام به مملکت به کام مردم تلخ شود. "> وقتی شیرینی خدمت تلخ می شود

شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۷

یکی از دوستان شوشان از ما خواست که به گوش مسئولان برسانیم که نگذارند شیرینی این همه خدمت نظام به مملکت به کام مردم تلخ شود.

اختصاصی شوشان : یکی از دوستان شوشان از ما خواست که به گوش مسئولان برسانیم که نگذارند شیرینی این همه خدمت نظام به مملکت به کام مردم تلخ شود.

این همه آبرسانی، خدمات بهداشت، گاز، برق و تلفن انجام شده، مسئولان با هم وحدت داشته باشند، موضوعی که در مجلس پیش آمد به هیچ عنوان شایسته نظام ما نیست و من که در جمع دوستان بودم، همگی همین نظر را داشتند.

همه نظام و مملکت خود را دوست دارند، خیلی باید مراقب باشیم، ضمن اینکه جوانان زمان جنگ را نداریم و متاسفانه روش زندگی هم عوض شده است. من که در جامعه هستم ادعا می‌کنم 70 درصد تورم بار روانی است که با یک مواضع اختلاف آمیز مسئولین بازار بالا و پایین می‌شو‌د.

مسئولان باید سلیقه‌های دیگر هم را تا حدی تحمل کنند و ایران را متعلق به همه بدانند و مراقب باشند چون دشمن پشتوانه نظام را نشانه گرفته و متاسفانه بی‌درایتی اثر خود را می‌گذارد. اتحاد تنها گزینه‌ای است که می‌تواند ضامن پیشرفت کشور و حفظ نظام باشد؛ نظامی که برای همه ما مقدس است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار