شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱
جانشین فرمانده سپاه هندیجان
جانشین فرماندهی سپاه هندیجان گفت: روز ۹ دی‌ماه ۱۳۸۸ دشمن‌شناسی، بصیرت افزایی و رد خواسته‌های دشمنان انقلاب اسلامی توسط مردم شهیدپرور ایران بود.




محمد صالح جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار شوشان در بندرهندیجان، اظهار داشت: روز 9 دی نمادی از بصیرت، دشمن‌شناسی و حضور در عرصه مجاهدانِ توسط مردم مسلمان ایران است.

وی افزود: حضرت امام خامنه‌ای می‌فرمایند روزهای سال به‌طور طبیعی و به‌خودی‌خود همه همانند یکدیگر بوده این انسان‌ها، اراده‌ها و مجاهدت‌ها است که یک روزی را از میان‌روزهای دیگر متمایز می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه هندیجان بیان کرد: 9 دی‌ماه همانند پرچم برافراشته در مقابل ملت قهرمان ایران و مسئولان کشور است همه باید با دیدن این علم به یاد روزهایی باشیم که چگونه با رشادت‌های انقلابی مردم این کشور محفوظ مانده است.

وی گفت: 9 دی 88 حادثه کوچکی نبود بلکه حرکت عظیم و ماندگار مردمی، همانند حرکت بزرگ ملت ایران در روزهای اول انقلاب است. باید تلاش شود در سالگرد این حماسه سخن ملت ایران یعنی حرکت در سایه دین مبین اسلام و تحقق وعده‌های الهی باشد.

جمالی عنوان کرد: 9 دی در گذر از 8 ماه فتنه پیچیده از آخرین حلقه اتفاقات تلخ بود که با آفرینش آن پشتیبانی از انقلاب اسلامی را شیرین کرد و گردوغبار ماه‌های فتنه‌گری، آتش‌سوزی و آتش‌افروزی در خیابان‌ها، مساجد، اهانت به تصویر امام مهربانی خمینی بت‌شکن (ره)، شعارهای ضد فلسطین را پاک کرد.

وی افزود: فتنه گران خبیث با حمله به مساجد، مردم بی‌دفاع، پایگاه‌های مقاومت بسیج، مقرهای پلیس، بانک‌ها و محل کسب معاش ملت در تهران سبب دشمن‌شاد کن شدند این فتنه گران گستاخ باید پاسخ این‌همه جنایت را در دادگاه عدل الهی بدهند.

جانشین فرمانده سپاه هندیجان بیان کرد: آشوب‌طلبان سال 1388 با تخریب اموال عمومی و نهایتاً آتش جسارت به خیام اباعبدالله (ع) در خیابان‌های تهران زدند و در حق عزاداران حسینی در هنگام عزا و ماتم برای امام مظلوم شهیدان جنایت کردند.

وی گفت: بعد از 8 ماه جنایات فتنه‌گران در 9 دی مردم انقلابی ایران طومار این جنایتکاران را پیچیده و به زباله‌دان تاریخ فرستادند. مردم همیشه درصحنه ایران بخصوص هندیجان روز پنجشنبه هم‌زمان با سراسر کشور به مناسبت روز 9 دی در تجمعی در میدان امام حسین (ع) با ولایت‌فقیه و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) تجدید میثاق می‌کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار