شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
شوشان: استاندار خوزستان گفت: با انعقاد تفاهمنامه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و استانداری شاهد بروز فرصت خوبی در زمینه سرمایه گذاری و اقتصادی هستیم.

به گزارش شوشان: غلامرضا شریعتی در شورای پیگیری تفاهمنامه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و استانداری خوزستان که شامگاه سه شنبه در سالن جلسات استاندار برگزار شد، اظهار داشت: با انعقاد این تفاهمنامه در زمینه سرمایه گذاری، فرصت خوبی برای استان فراهم شده است.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی و فرمانداران باید اهتمام لازم را در این زمینه داشته باشند، شهرستانهایی از جمله گتوند، بهبان، ایذه و باغملک با وجود تعیین اعتبار هنوز پروژه ای برای آنها تعریف نشده که باید نسبت به تعریف پروژه های خود اقدام کنند.

استاندار خوزستان ادامه داد: فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان باید یکی از اولویت های کاری خود را این تفاهمنامه قرار دهند.

غلامرضا شریعتی با اشاره به لزوم اهمیت پیگری این تفاهمنامه، معاون عمرانی استانداری را مسئول کمیته زیر بنایی و معاون اقتصادی را مسئول کمیته سرمایه گذاری را معرفی کردند.

وی عنوان کرد: کمیته های مختلف تشکیل شده باید به صورت مداوم کارهای مربوطه به اجرای پروژه را پیگیری و به صورت ماهانه نیز ارائه گزارش انجام شود. 

غلامرضا شریعتی همچنین با اشاره به لزوم همکاری برخی ارگانهای اجرایی با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: باید از یک سری سازمان ها از جمله سازمان محیط زیست استان مجوز پروژه صادر شود، که امیدواریم همکاری لازم را هرچه سریعتر با این ستاد انجام دهند.



























نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار