شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۷:۲۵

شوشان : اولین جلسه کمیته بانوان فرمانداری شهرستان هندیجان در سال 1391 در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بندر هندیجان برگزارشد.

مهدی صادقی:رئیس کمیسیون اموربانوان فرمانداری هندیجان گفت: در سال گذشته بخصوص ایام پایانی سال با برگزاری طرح های آموزشی بارقه و رحمت و دیگر طرح های امور بانوان در سطح شهرستان و روستاهای تابعه توانستیم مقام سوم در بخش خانواده و اجتماعی را در رتبه بندی استان خوزستان کسب نماییم.

اعظم شنبدی تاکید کرد:در سال جدید ما برنامه های مختلفی از جمله بزرگداشت هفته زن ،برگزاری ایام فاطمیه و شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهراء(س) و دیگر برنامه هایی که در وقت خود اطلاع رسانی می شودبر گزار خواهیم کرد.

در ادامه حسن دریایی معاون فرماندار هندیجان با تشکر و قدردانی از فعالیت های اموربانوان و تبریک کسب مقام سوم استانی گفت:این مقام نشان می دهد که ما حرکت خدمت رسانی را در عرصه بانوان را به نحوه احسن انجام داداه ایم و امیدواریم با زحمات رئیس کمیسیون و اعضای آن به خدمت رسانی بهتر برسیم.

در پایان رئیس کمیته امور بانوان از زحمات کسانی که در سال 90 با این کمیته همکاری داشته اند تشکر و قدردانی کرد که مهدی صادقی خبرنگار ما و هیئت تحرریه به دلیل پوشش خبری مناسب امور بانوان مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار