اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲
عامر کعبی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی :
تشکیل «جبهه مردمی انقلاب اسلامی» توسط نیروهای انقلابی و با پیشینه روشن یک اقدام سنجیده و ضروری در این مقطع حساس کنونی است.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل «جبهه مردمی انقلاب اسلامی» بارقه امیدی برای تحقق آرمان‌های امام و رهبری است.
عامر کعبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: تشکیل «جبهه مردمی انقلاب اسلامی» توسط نیروهای انقلابی و با پیشینه روشن یک اقدام سنجیده و ضروری در این مقطع حساس کنونی است.
وی افزود: «جبهه مردمی انقلاب اسلامی» یک جبهه فراجناحی برای هدایت ساختار سیاسی کشور به مسیر اصلی انقلاب اسلامی است.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این جبهه می‌تواند جلوی انحرافات و آفت‌های سر راه انقلاب اسلامی برا بگیرد و راه درست و روشن را برای مردم و دلسوزان انقلاب نشان دهد.
وی تصریح کرد: فعالیت این جبهه می‌تواند بارقه امیدی برای دلسوزان انقلاب برای تحقق آرمان‌های واقعی امام راحل و مقام معظم رهبری باشد.
کعبی گفت: انتظار همگانی از این جبهه روشنگری در خصوص فضای سیاسی کشور و نشان دادن انحرافات و آفت‌های موجود در مسیرسیاسی کشور است.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: «جبهه مردمی انقلاب اسلامی» یک ضرورت جدی در فضای موجود و آلوده سیاسی است تا مردم با خیال راحت مسیر و حرکت درست را شناسایی و در آن مسیر حرکت کنند.
وی ابرازامیدواری کرد؛ فعالیت این جبهه باعث تقویت جدی دلسوزان نظام و انقلاب‌های واقعی و دلدادگان به خط رفیع ولایت‌فقیه شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار