شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸
دست‌نشان: هوری جز کاپیتانی و دروازه‌بانی کار دیگری نمی‌کند
هدف گذاری که از ابتدای فصل برای خودمان ترسیم کرده بودیم، قرار گرفتن در یکی از رده های نهم تا دوازدهم جدول رده‌بندی بود
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این که از این که نتوانستیم در نیم فصل اول جایگاه بهتری داشته باشیم، ناراضی ام، تاکید کرد: تیمم کامل نیست و نیاز به جذب شش بازیکن دارم.
 
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، نفت آبادان با نادر دست‌نشان توانست پس از چندین سال، به آرزوی خود برسد و لیگ برتری شود. این تیم در ابتدا و در مقابل تیم هایی چون سپاهان و استقلال تهران به خوبی صف آرایی کرد اما در ادامه باتوجه به مصدومیت بازیکنان کلیدی و نداشتن بازیکنان لازم، نتوانست به روند خوب خود ادامه دهد. 
 
خبرنگار ایسنای خوزستان در گفت‌وگو با نادر دست نشان به بررسی وضعیت نفتی ها و برنامه پیش روی آن ها برای ادامه لیگ پرداخته است که در ادامه می خوانید.
 
قرار گرفتن در یکی از رده های نهم تا دوازدهم، هدف امسال نفت
 
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در ابتدا در خصوص هدفی که برای این تیم ترسیم شده است، گفت: هدف گذاری که از ابتدای فصل برای خودمان ترسیم کرده بودیم، قرار گرفتن در یکی از رده های نهم تا دوازدهم جدول رده‌بندی بود و اکنون هم در جایگاهی هستیم که به دنبال آن بودیم، البته ما در کوران مسابقات به این نتیجه رسیدیم که توانایی این را داریم که در جایگاه بهتری هم قرار بگیریم.
 
توقعات‌ از نفت باید مطابق با توانایی‌ها باشد
 
وی افزود: متاسفانه دلایل مختلفی از جمله تعطیلات لیگ، مصدومیت بازیکنان اساسی مان چون جهانی، کیم، ذلیکانی، بغلانی و نوروزی که به تناوب صورت گرفت و همچنین محرومیت بازیکنان مان که گاهی با پنج یا سه بازیکن غایب بازی می کردیم، در عملکردمان تاثیرگذار بود. به هر حال باید قبول کنیم که توانایی تیم مان به اندازه ای نیست که بتوانیم در تمام بازی ها موفق شویم و به آن چه که خواسته مردم آبادان است، برسیم. باید توقعات مان مطابق با توانایی های مان باشد و من فکر می کنم باتوجه به قول و قرارهایی که با مدیریت تیم داشتیم، خوب نتیجه گرفتیم، یعنی جایگاه خوبی داریم.
 
دست‌نشان با بیان این که من هم مثل همه مردم باتوجه به این که سه بازی خانگی را واگذار کردیم، ناراحت هستم، ادامه داد: ما در این سه بازی به خاطر کم تجربگی، بی حوصلگی و نداشتن شرایط ایده آل برای گل زدن و گل نخوردن، بازی ها را از دست دادیم و باید بگویم که تیم ما در خط دفاع، کمی کم تجربه عمل کرد.
 
به دنبال علت عدم‌گلزنی تیم علی‌رغم داشتن موقعیت‌های بسیار هستیم
 
وی بیان کرد: باتوجه به موقعیت های گلزنی که در دیدارهای مختلف داشتیم، این نشان می دهد که تیم ما در طراحی حمله خوب کار می کند ولی در زدن ضربات پایانی تمرکز لازم را ندارد و این هم به یکسری مسایل بر می گردد که باید در بازیکن ایجاد شود. تمام تلاش من این است که بازیکنانم را با آرامش به مسابقات بفرستم که باتوجه به شرایطی که وجود دارد، نشان می دهد که من در این راه موفق نبوده ام، چرا که بازیکنانم باید موقعیت‌هایی را که به دست می آوردند به گل تبدیل می کردند. اکنون نیز به دنبال این هستیم تا متوجه شویم چه چیزی باعث می شود که یک تیم در یک بازی بیش از هفت موقعیت به دست آورد ولی نتواند حتی یک گل هم بزند.
 
نسبت به خودم انتقاد دارم
 
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این که باید به تیمی که داریم، افتخار و از آن حمایت کنیم، گفت: ما می توانستیم جایگاه بهتری داشته باشیم. خود من اولین ناراضی این موضوع هستم و انتقاد آن را هم به خودم دارم که نتوانستم آن طور که باید و شاید خواسته مردم خوزستان و آبادان را اجابت کنم. حق مردم خوزستان بیشتر از این ها است. ان‌شاءالله بتوانیم به کمک آن هایی که می توانند تیم را حمایت کنند، در نیم‌فصل با جذب بازیکنان مورد نظر و رفع نقاط ضعف، کیفت مان را برای نیم فصل دوم بهتر کنیم.
 
بازیکنانم زود دچار غرور شدند
 
وی در خصوص ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش نیز عنوان کرد: طبیعتا اگر در حد انتظار ما بودند اکنون در این جایگاه نبودیم. باید واقعیت را قبول کنیم، بازیکنان من کمی زود دچار غرور شدند. متاسفانه به دلیل حمایت و تشویق بیش از حد تماشاگران فکر می کنم بازیکنان نشان دادند به ظرفیت لازم نرسیدند و این عیب بزرگی است. من بارها و زمانی که در اوج بودیم به آن ها تذکر می دادم که همیشه زندگی به این صورت نیست و اگر دقت نکنیم، روزگار بدی هم رقم می خورد و اکنون روزگار بدمان است که در سه بازی خانگی شکست خورده ایم. این بدترین چیز برای من و بازیکنانم است.
 
تیمم کامل نیست
 
دست‌نشان با بیان این که از یکسری از بازیکنانم راضی هستم، گفت: آن ها تلاش شان را کردند، البته تیم من کامل نبود و فوتبال هم بازی یک طرفه نیست. برخی بازیکنانم فوق العاده بودند اما بازیکنان کناری شان آن طور که باید کار نکردند و همین باعث شد که حتی بازیکنان بسیار خوب مان از کار بیافتند. به هر حال به صورت صد درصدی از بازیکنانم راضی نبودم، زیرا توان بازیکنانم را بیشتر از این می بینم.
 
وی با اشاره به آن چه که به بازیکنانش پیش از دیدار با گسترش فولاد تبریز متذکر شده بود، عنوان کرد: قبل از این دیدار به بازیکنانم گفتم شما همان بازیکنانی هستید که سپاهان و استقلال را به زمین نشاندید و مگر می شود که تغییر کنید؟ به نظرم تغییر ما به مسایل روحی روانی بر می گردد و به بازیکنانم گفتم که اعتماد به نفس داشته باشید و خودتان را باور کنید که متاسفانه حرف های ما جواب نداد؛ نه به این دلیل که بازیکنانم توانمند نباشند، بلکه به این دلیل که تیم مان کامل نیست و تعارف هم نداریم.
 
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان ادامه داد: ما زمانی که ذلیکانی و جهانی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم، نتوانستیم هیچ بازیکنی را جایگزین کنیم. بعد از این دو نفر نیز ما دیگر سازنده گل نداریم و این یکی از مشکلات ما است و درست است که خط حمله مان گل نمی زند ولی خط هافبک‌مان هم نقش پاسوری خود را به خوبی انجام نداد و پاس های راحتی نصیب مهاجم مان نشد.
 
هوری جز کاپیتانی و دروازه‌بانی کار دیگری نمی‌کند
 
وی در ادامه درخصوص علت اعتراض برخی هواداران به عملکرد حسن هوری، دروازه بان این تیم و سهیم دانستن او در جذب بازیکنان، گفت: باور کنید من هم هنوز متوجه نشده ام که چرا این اتفاق می افتد و هواداران به هوری معترض هستند. من فقط می دانم هوری امسال جز دروازه‌بانی و کاپیتانی، کار دیگری برای تیم من نکرده است. کارشناسان، هوری را جزو پنج دروازه بان نیم فصل اول قرار می دهند، بعد من چطور می توانم این گلر را کنار بگذارم؟ البته هوری اشتباهاتی هم داشته است و منکر آن هم نیستم ولی همین دروازه بان در هر بازی حداقل سه چهار موقعیت خوب را گرفته است و یکی از بازیکنانی بود که در هدایت تیم به لیگ برتر نیز نقش داشته است.
 
دست‌نشان بیان کرد: ما در 12 بازی در لیگ یک و چهار بازی در لیگ برتر با دروازه بانی هوری نباختیم و این خیلی مهم است. به هر حال چنین اظهارنظرهایی نسبت به هوری زاییده یکسری مسایل و مشکلاتی است که این افراد با هم دارند. ای کاش یک بزرگ در آبادان بزرگی و این مشکل را حل کند. من می گویم هوری یک بازیکن و کاپیتان خوب است و مدافع تمام بازیکنان در برابر باشگاه است. من حتی شنیده ام که می گویند هوری، خواهرزاده مدیرعامل باشگاه است و باید بگویم تا آن جا که می دانم این موضوع درست نیست. این را هم بگویم که مطمئنا به عقیل اعتمادی، دیگر گلرمان هم فرصت خواهیم داد.
 
وی بیان کرد: اگر بحث، بحث انتخاب های نامناسب است، ما هم در بخشی، موافق این بحث هستیم. من یا باید مانند عبدالله ویسی، باشگاه مان پول داشته باشد تا بتواند من را به برزیل یا کشورهای دیگر برای انتخاب بازیکن بفرستد یا این که باید بازیکن به این جا بیاید و یا این که فیلم بازی او را دیده باشم که در مورد اول، باشگاه ما پول ندارد که من خودم بروم و بازیکن انتخاب کنم، در مورد دوم هم باید بگویم که هیچ بازیکن مطرح و خوبی بدون قرارداد وارد ایران نمی‌شود، مگر این که یک بازیکن بی نام و نشان باشد، درخصوص سومین مورد هم باید بگویم که من و کمیته فنی از روی فیلم بازی، این بازیکنان خارجی را انتخاب کردیم.
 
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان افزود: به هر حال این بازیکنان آمدند و حتی یکی از آن ها خوب نبود که او را به کشورش فرستادیم. بعد رشید را هم که بازیکن خوبی بود، جذب کردیم ولی در مسابقات دیدیدم که عبدالله زاده، بازیکن خودمان بهتر از او است. کیم نیز بازیکن خوبی است و همه او را قبول دارند. دنی هم بازیکنی است که طبق آمار دو سال گذشته اش در مکزیک، 35 گل زده ولی در این جا به دلیل مسایل روحی روانی و دوری از خانواده نتوانست عملکرد مناسبی داشته باشد و مگر ما می دانستیم که او به چنین مشکلی بر می خورد؟ این ها چیزی است که دست باشگاه را می بندد.
 
از برونا 50 درصد راضی هستم
 
وی در خصوص برونا نیز گفت: مردم او را دوست دارند و بازیکن خیلی خوبی هم است ولی می خواهم بدانم چقدر مثبت بازی کرده است؟ دریبلینگ‌ها و حفظ توپ او عالی بوده است ولی آیا توانسته در بازی هایی که حضور داشته است، یک گل بزند یا پاس گل بدهد؟ بازیکن خوب را دیگر با قیچی برگردان و کارهای نمایشی نگاه نمی کنند و برخی ها چون دوست دارند مخالفت کنند، نظر متفاوتی با ما درخصوص این بازیکن دارند. در کل من 50 درصد از برونا راضی هستم.
 
دست‌نشان در پاسخ به این پرسش که از بین بازیکنان خارجی کدام یک در لیست خروجی قرار خواهند گرفت؟ عنوان کرد: این موضوع به سیاست باشگاه و نوع قراردادی که با این بازیکنان دارد، بستگی دارد. من از یوهان کیم به صورت صد درصدی و از برونا 50 درصد راضی هستم. رشید هم بازیکن خوبی است ولی یک بازیکن ذخیره است و نمی تواند بهتر از آن چیزی باشد که نیم‌فصل اول نشان داد.
 
ابتدای فصل به باشگاه گفته بودم کدام بازیکنان را نمی‌خواهم
 
وی با بیان این که برخی ها من را متهم می کنند که چشم بسته بازیکن گرفتی و این نفرات به تو تحمیل شدند، افزود: این ها جز تخریب شخصیت و هویت من چیز دیگری نیست. این آقایان بروند قانون را یاد بگیرند. 30 سال پیش فوتبال بازی می کردند ولی اکنون نمی دانند که قانون چیست و بعد من را متهم می کنند. امسال در قانون نقل و انتقالات قانونی هست که تا هفته چهارم اگر با بازیکنی قرارداد ببندیم و بعد به توافق نرسیم می توانیم قرارداد را فسخ کنیم که همین قانون برای نیم فصل هم وجود دارد. ساسان انصاری هم به همین شیوه آزاد شد و به فولاد آمد. به هر حال می خواهم این را بگویم باشگاه ما ابتدای فصل با بازیکنان خارجی قرارداد بست، منوط به این که کیفیت آن ها را در طول مسابقات بسنجیم و طی زمانی که فرصت داریم با نفراتی که نمی خواهیم، فسخ قرارداد کنیم. من هم به باشگاه گفتم که فلان نفرات نمی توانند در تیم ما بازی کنند ولی باشگاه با قرارداد این بازیکنان مواجه بود و باید پول کامل را به این نفرات می داد تا می رفتند و به همین دلیل مدیرعامل باشگاه به من گفت که تا نیم فصل سعی کن این بازیکنان را به شرایطی برسانی که بتوانند برای تیم مثبت باشند.
 
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان ادامه داد: به هر حال تا هفته چهارم که برای جابه جایی مهلت داشتیم، من نظرم را درخصوص بازیکنان خارجی و ایرانی که نظر مثبت به آن ها نداشتیم، گفتم ولی با توجه به این که مسایل مالی بر ما فائق بود، من این تعامل را با باشگاه داشتم، چرا که می دانستم باشگاه از نظر مالی نمی تواند بازیکن دیگری جذب کند. بنابراین با همین نفرات کنار آمدیم و بعد هم که با محدودیت و فشاری که روی بازیکنان بود، مواجه شدیم. در هر صورت در ادامه باید جایگزین هایی انتخاب کنیم تا از این فشار و شرایط خارج شویم. در کل باید پول باشد تا بتوانیم بازیکنان خوب، فنی تر و باتجربه تر جذب کنیم.
 
وی با بیان این که اطمینان داشته باشید که نفت در لیگ برتر می‌ماند و سقوط نمی کند، عنوان کرد: من دلم می خواهد که موقع بازی ها روی نیمکت بنشینم و این قدر نیایم کنار خط و حرص بخورم که تا این حد نیز صدایم نگیرد. دل من بیشتر از هر هواداری برای پیروزی به عشق همین هواداران می تپد. به هر حال اگر ما ببریم هم از نظر شخصیتی و فنی، کارنامه کاری من موفق تر می شود و هم از نظر مالی، زندگی ام تامین می شود؛ پس من نمی خواهم ببازم و شکست بخورم، چرا که می خواهم بهترین ها را داشته باشم.
 
متهم کردن من بی‌انصافی است
 
دست‌نشان گفت: به هر حال باشگاه باید پول داشته باشد و این آقایانی که با تفکرات من مخالفت می کنند آیا می دانند تیم ما چقدر بودجه دارد و چقدر هزینه کرده است؟ باید بدانیم که از تیم چه می خواهیم. در حال حاضر دو بازیکن تیم ما در اردوی تیم ملی جوانان هستند و اکنون کدام تیم دو بازیکن در این اردو دارد؟ این آینده سازی، بومی گرایی و جوانگرایی، کاری است که من در کنار آن نتیجه ای که باشگاه از من خواسته است، انجام می دهم و بی انصافی است که برخی ها بخواهند من را متهم کنند و از آب گل آلود ماهی بگیرند. بله باختیم و من هم ناراحتم و اشتباه کردم اما دلیل نمی شود که چشمان مان را روی واقعیت ها ببندیم و همه چیز را از بین ببریم. برخی ها باید روی این مسایل تجدید نظر کنند. من عاشق مردم آبادان هستم و هواداران آبادانی همیشه من را شرمنده کرده اند.
 
حرف من در نشست خبری بعد از بازی با گسترش تحریف شد
 
وی درخصوص بخشی از صحبت هایش در نشست خبری پس از بازی با گسترش فولاد تبریز، عنوان کرد: من گفتم 50 درصد نیروی تماشاگران ما برای خنثی کردن آن عده ای است که مخالف هستند. در زمانی که خود من بازی می کردم و روزی هم که مربی بودم، هر وقت با نفت آبادان بازی داشتیم، باور کنید از فشار و تشویق تماشاگران آبادانی که 90 دقیقه عاشقانه این تیم را حمایت می کردند، می ترسیدیم و در حالی که می توانستیم حمله کنیم، به دفاع می پرداختیم. من می گویم اکنون برخی ها نیروی‌مان را به اشتباه بین خودمان تقسیم می کنند و من کی گفتم که 50 درصد هواداران مقصر هستند. به هر حال خواستند که حرف من را بد برسانند و این صحیح و قشنگ نیست.
 
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان بیان کرد: اگر من مربی خوبی نیستم، به من بگویید بروم و اگر مربی خوبی هستم قرار نیست که تا باختیم، شرایط تغییر کند. آیا تیم نفت با بودجه هشت میلیارد تومانی در مقابل تیم هایی با بودجه 30 میلیاردی باید قهرمان شود؟ خواهش می کنم دوستانی که حرف های ما را تحریف می کنند، کمی وجدان کاری را هم در نظر بگیرند. من دست تک تک هواداران را می بوسم و می گویم آقای هواداری که به استادیوم می آیی، تو صد درصد انرژی ات را برای حمایت تیم بگذار و اگر تیم نتیجه نگرفت، بعد هر چه خواستی بگو. هر زمانی که هواداران ما انرژی می گذارند و آن شادی و پایکوبی‌های زیبای شان را دارند، بازیکنان نفت آبادان سه برابر انرژی می گیرند و آیا بد است که نادر دست‌نشان به عنوان مربی از هواداران تیمش بخواهد که برای حمایت تیم، انرژی بگذارند؟ من این را می‌خواهم ولی بعد حرف من را تحریف می‌کنند. کسانی که این‌گونه می‌گویند افرادی هستند که با مدیریت باشگاه مشکل دارند، نه با نادر دست‌نشان و بازیکنان. بیاییم کارمان را انجام دهیم و تیم نفت آبادان و هویت آن به ما مربوط می‌شود، نه دیگر مسایل.
 
خواهش می کنم فاصله تماشاگران با هم زیاد نشود
 
وی با بیان این که خواهش من این است که فاصله تماشاگران با هم زیاد نشود، گفت: در دنیای مجازی به هم  حرف‌های ناشایست می‌زنند، در حالی  که اصلا فرهنگ مردم خوزستان و آبادان این نیست. ما داریم خودزنی می‌کنیم. من تا زمانی که در آبادان قرارداد دارم، یک آبادانی هستم و آبادانی فکر می‌کنم. من می‌گویم حرمت یکدیگر را داشته باشیم. آقایی که در دنیای مجازی به حسن هوری توهین می‌کنی، اجازه دهید تا ببینیم باید چه کار کنیم. اگر هوری نتوانست خوب کار کند، از دروازه‌بان دوم‌مان استفاده می‌کنیم.
 
اگر مربی خوبی هستم از افکارم حمایت شود
 
دست نشان عنوان کرد: من یک سرباز هستم و به عنوان مربی در آبادان کار می‌کنم. من دلم می‌خواهد که تیمم نتیجه بگیرد، چرا که خودم نیز بالاتر می‌روم. اگر کسانی هستند که با سیستم کاری من مخالفت دارند، همیشه باید مخالف باشند نه این که زمانی که تیمم می‌برد، لقب‌های دیگری به من دهند و وقتی که تیمم می‌بازد، ترکیبم خوب نیست، شجاعت هم که ندارم و از حسن هوری هم که می‌ترسم؛ این که نشد کار! خواهش من این است که اگر دست‌نشان، مربی خوبی است از افکار او و بازیکنانش هم حمایت کنند. من تا روزی که در تیم هستم، سرباز نفت آبادان هستم و تمام تلاشم را می‌کنم، ضمن این که حرف‌هایم را هم می‌زنم و به دنبال بهانه هم نیستم. به هر حال کمی کلاه‌مان را قاضی بگذاریم.
 
با دو چمدان به آبادان آمدم و  هر زمان مرا نخواهند، می‌روم
 
وی در ادامه گفت: اکنون می‌خواهم در آرامش فکر کنم تا بازیکنانی که می‌خواهیم و می‌توانند به تیم کمک کنند را برای نیم‌فصل دوم جذب کنیم تا بتوانم جواب مردم خوب، خونگرم و صمیمی آبادان و خوزستان را بدهم و این نهایت آرزوی من است و البته من با دو چمدان به آبادان آمدم و هر زمانی که من را نخواهند، می‌روم.
 
بین دو گروه گیر کرده‌ام
 
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: من بین دو گروه گیر کرده‌ام؛ اگر از باشگاه دفاع کنم که می‌روم در باند باشگاه و اگر از هواداران حمایت کنم، آن موقع می‌شوم مخالف باشگاه. من واقعا نمی‌دانم باید چه کار کنم.
 
من فرار نمی کنم
 
وی تاکید کرد: من تحمل دارم؛ خیلی‌ها به آبادان آمدند و نتوانستند بمانند ولی من فرار نمی‌کنم و با واقعیت زندگی می‌کنم. تلاشم را خواهم کرد و تا جایی که بتوانم ایده‌هایم را نیز عملی می‌کنم. البته عملی شدن ایده های من، منوط به توانایی باشگاه است و اگر باشگاه بتواند بازیکنان مورد نظرم را جذب کند، تیم را از رده یازدهمی که قول دادم باشد، مطمئنا به چند پله بالاتر می‌رسانم. ادعا نمی‌کنم تیمم قهرمان می‌شود و سهمیه می‌گیرد. آن روزی که سوم جدول هم بودیم، گفتم که دنبال کسب سهمیه نیستم، چرا که توانایی‌اش را نداریم و دنبال این بودیم که در یکی از رده‌های نهم تا یازدهم جدول رده‌بندی قرار بگیریم. اکنون هم که در رده یازدهم هستیم. به هر حال اجازه دهید ضعف‌ها و بازیکنان را بررسی کنیم و بعد نیز هر بازیکنی که ضعیف بود، کنار می‌گذاریم و به بازیکنان خوب بازی خواهیم داد. همان طور که گفتم تمام این‌ها منوط به این است که من بازیکن داشته باشم.
 
نیازمند کمک تماشاگران هستم
 
دست نشان افزود: برای نادر دست‌نشان هیچ چیزی بالاتر از موفق شدن و پیروز شدن نفت آبادان نیست. من در این راه از همه و به ویژه تماشاگران کمک می‌خواهم. من از تماشاگران حوصله، صبر و حمایت می‌خواهم. همچنین از باشگاه تامین کمبود بازیکن را می‌خواهم. باشگاه باید تلاش کند و از هر جا که می‌تواند پول تهیه کند تا بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم. آن موقع ببینید که تیم نفت آبادان چه نتایجی کسب خواهد کرد و می توانیم نتایجی مانند اوایل نیم‌فصل اول کسب کنیم. به هر حال  باید ببینیم که می‌توانیم در این راه، یعنی ارتباط تنگاتنگ هوادار با باشگاه و بازیکن و برعکس موفق شویم یا خیر.
 
برای داشتن یک تیم کامل به 6 بازیکن نیاز دارم
 
وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی لیست ورودی و خروجی را به باشگاه تحویل می‌دهید؟ گفت: طی یکی دو روز آینده لیست ورودی و خروجی را به باشگاه تحویل می‌دهم. ما در خط‌های حمله، دفاع و هافبک به بازیکن نیاز داریم و اگر باشگاه هم بتواند، بازیکنان خارجی‌ای که خوب نبوده‌اند را رد می‌کنیم. دنی که قرار شد برود و رشید هم که بازیکن خوبی است ولی از نظر من بازیکنی نیست که بتواند ثابت بازی کند. به هر حال به شش بازیکن نیاز دارم تا یک تیم کامل داشته باشم. این نفرات باید جذب شوند تا در نهایت بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار