اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر:
سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر از ساخت بلوک های زایمانی L.D.R در بیمارستان الهادی شوشتر خبر داد.
سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر از ساخت بلوک های زایمانی L.D.R در بیمارستان الهادی شوشتر خبر داد.

صغری گنج گفت: در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت و ترویج زایمان طبیعی این بسته خدمتی ارائه خواهد شد.

به گزارش شوشان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی شوشتر؛ دکتر صغری گنج هدف از اجرای این طرح را ارتقاء کیفیت خدمات زایمان در مراکز زایمانی و توسعه زیر ساخت های فیزیکی عنوان کرد و اظهار داشت: ارتقاء سطح سلامت مادران و نوزادان از طریق کاهش سزارین با آموزش مادران باردار و توانمندسازی ارائه دهندگان خدمت و استانداردسازی بلوک های زایمانی تحقق می یابد.

وی افزود: به منظور آماده سازی و آموزش مادران باردار کلاس های آموزشی در بیمارستان و زایشگاه الهادی شوشتر برگزار می شود و لازم است خانواده ها نیز از برنامه ترویج زایمان طبیعی حمایت نمایند.

سرپرست معاونت درمان دانشکده با بیان اینکه عمل سزارین می تواند خطراتی برای مادر و نوزاد داشته باشد تاکید کرد: تنها در مواردی که اندیکاسیون و موارد خاص پزشکی داشته باشد با نظر متخصص زنان و زایمان سزارین باید صورت پذیرد.

دکتر گنج  هدف از اجــرای چنین طرحی با اجرای سیستم LDR را ایجاد واحدهای تک نفــره زایمان طبیعی عنوان نمود و تصریح کرد: همه مراحل دریک اتاق و به صورت اختصاصی انجام می شود، بنابراین این فرآیند امکان ایجاد شرایط لازم جهت حفظ حریم خصوصی مادران و امکانپذیر کردن حضور همراه و همســر بر بالین مادر به هنــگام زایمان را فراهم می کند.

وی در پایان گفت: با انجام این اقدامات به دنبال ســهولت در انجام زایمان طبیعی هســتیم تا هم از تعداد سزارینها بکاهیم و بر تعداد زایمانهای طبیعی اضافه کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار