شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۰

رييس اتحاديه پرورش‌دهندگان ميگوي خوزستان گفت: با توجه به اين‌كه ميگو فقط در محدوده زماني خرداد تا مهرماه در فصل گرما توليد مي‌شود، واحدهاي توليد ميگو در فصل زمستاني كارايي ندارد و به همين علت درصدد پرورش ماهيان آب كشور در مزارع ميگو هستيم.

محمد معلم عنوان‌كرد: ميگوي گرمابي در هواي گرم و دماي بالا توليد مي‌شود و دوره پرورش آن فقط در تابستان است، زيرا در فصل سرما امكان پرورش ميگو وجود ندارد.

وي افزود: هم‌اكنون در حال شناسايي ماهيان آب شور جهت پرورش هستيم و اين امر را به اداره‌كل شيلات اعلام كرديم كه در حال پيگيري است.

رييس اتحاديه پرورش دهندگان ميگو خوزستان بيان‌كرد: مجتمع‌هاي پرورش ما از قابليت توليد بالايي برخوردارند و مي‌توان با اين اقدام هم به توليدات آبزيان اضافه و هم اشتغال جديد ايجاد كرد.

معلم با اشاره به اجراي مصوبه بخشودگي و قسط‌بندي جرايم و سودهاي تسهيلات پرورش‌دهندگان ميگو خاطرنشان‌كرد: بانك صادرات و كشاورزي اقدام به اعطاي تسهيلات به كساني كه مشمول دريافت تسهيلات دولت هستند، مي‌كند اما بانك ملت هنوز اقدامي در اين زمينه انجام نداده و از اين بانك انتظار داريم مانند ساير بانك‌ها اقدام به پرداخت كند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار