شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۳

استاندار خوزستان از اختصاص 4 هزار متر مربع زمین برای احداث نمایشگاه دائمی صنایع دستی استان خبر داد.

سیدجعفر حجازی در بازدید از نمایشگاه ملی صنایع دستی خوزستان اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی صنایع دستی خوزستان نبود فضای مناسب برای عرضه داشته‌ها و تولیدات در بخش صنایع دستی است که برای رفع این مشکل تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: برای رفع مشکلات در این عرصه چهار هزار متر مربع زمین برای ساخت نمایشگاه دائمی صنایع دستی اختصاص خواهد یافت که مسئولان در معاونت صنایع دستی خوزستان برای اخذ زمین مقدمات کار را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه صنایع دستی خوزستان نیازمند حمایت بیشتری است، خاطر نشان کرد: حمایت از بخش صنایع دستی تلاش در راستای تولید و حمایت از اشتغال‌زایی کم هزینه است.

شاهد جهش در صنایع دستی هستیم

استاندار خوزستان اظهار کرد: در بخش صنایع دستی با برگزاری چنین نمایشگاهی شاهد جهش هستیم و به این دلیل حمایت از بخش صنایع دستی استان باید بیشتر شود.

وی با اشاره به اینکه باید شرایط را برای حضور صنعت‌گران خوزستانی برای عرضه محصولات و مصنوعات خود فراهم کرد، خاطر نشان کرد: باید در راستای رفع موانع موجود در این بخش تلاش بیشتری کرد و اختصاص زمین در این باره در شهر اهواز در این راستا است.

وی افزود: خوزستان به مرکزیت توزیع و عرضه محصولات صنایع دستی نیاز دارد و این مرکز می‌تواند برای صنعتگران خوزستان محلی پرفروش برای صنایع دستی باشد و در این باره از همه توان برای حمایت از این رویداد استفاده می‌کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار