شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۸

شوشان : رئیس شورای اسلامی شهر بندر امام با اشاره به سرمشق ارائه شده توسط مقام معظم رهبری برای سال 91 و لزوم ارائه تولیدات ملی مطلوب جهت بازارهای داخلی و خارجی اظهار داشت : باید نام ایرانی همراه با کیفیت مطلوب و شایسته در هـــمه ی دنیا همراه شود .

حجه الاسلام والمسلمین محسن فرو غی در گفتگو با خبرنگار ما درماهشهر ضمن تأکید بر خودباوری و لزوم تشویق جوانان به شعار «ما می توانیم » اظهار داشت : ،خودباوری و اعتماد به نفس در تولید محصولات با کیفیت و مطلوب باید سرلوحه ی کار همگی قرار بگیرد و برای این منظور نیز باید به نحوی عمل کرد ضمن اینکه این باور عمومی شود و همگان نیز به کار و محصول شایسته و مطلوب ایرانی معتقد شوند .

وی لازمه ی این امر را حمایت ، تشویق ، تبلیغ کار و تولید بومی و ملی از سوی عموم مردم و ارتقاء کیفیت کار و تولیدات از سوی تولید کنندگان و کارگران برای اعتلای نام و تولید ایران و ایرانی در سطح جهان برشمرد .

حجت الاسلام و المسلمین فروغی با اشاره به اینکه ارائه و تولید محصول مطلوب و با کیفیت ایرانی در جهان یکی از راه های ترویج و تبلیغ باورها و ارزش های دینی ما در سراسر جهان است ، اظهار داشت : ما چون از بزرگان و امامان شایسته پیروی می کنیم ،باید کار و محصول شایسته و با کیفیت نیز ارائه کنیم زیرا که آن بزرگان در تمامی کارها مطلوب و شایسته عمل کردند و همواره الگوی ما بودند و ما نیز باید همانند آن بزرگوران کار شایسته و مطلوب عرضه کنیم .

رئیس شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه همه ی ما در هر جایگاه و سطحی قرار داریم ،مشغول تولید و ارائه کار هستیم بیان داشت : از سطوح نازل تا عالی همگی موظف به ارائه کار مطلوب و با کیفیت هستیم و به عنوان یک تکلیف شرعی باید نسبت به ارائه کار با کیفیت التزام داشته باشیم .

وی همچنین حمایت از تولید ملی را مقدمه ی خودکفایی و استقلال و مبارزه با فرهنگ استعمارگران عنوان کرد و افزود : از رهگذر توجه به این مهم است که کشور تمامی ریشه های وابستگی را قطع خواهد کرد .


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار