اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۶۴۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
پاسخ معاون سیاسی استاندار خوزستان به شائبه انتصاب مدیران احمدی نژادی / حسین زاده در گفتگو با شوشان : انتصابات اخیر در زمره انتصاب مدیران دولت سابق نیست/ در روزهای آینده جابجایی های محدودی را در سطح فرمانداران خواهیم داشت


شوشان: انتصابات اخیر استانداری خوزستان در حوزه فرمانداران ، انتقاداتی را در پی داشته است. انتصاب احسانی نیا به عنوان سرپرست فرمانداری رامهرمز و انتصاب عباسی در مسند فرمانداری هویزه ، شائبه انتصاب فرمانداران احمدی نژادی در دولت یازدهم را ایجاد کرده است چرا که هر دو نفر از فرمانداران و بخشداران دولت احمدی نژاد در استان بوده اند.

در همین زمینه معاون سیاسی استانداری خوزستان در پاسخ به سوال خبرنگار شوشان مبنی بر چرایی این انتصابات ، گفت: به هیچ وجه این انتصابات در زمره انتصابات مدیران دولت سابق نیست چرا که این افراد سیاست های دولت تدبیر و امید را قبول دارند و به آن پایبند هستند. ضمن آنکه به دلیل سال ها خدمت ، از تجربه کافی برای پیشبرد امور برخوردارند. 

حسین زاده افزود: سیاست دولت تدبیر و امید این است که از همه پتانسیل ها و ظرفیت های موجود که در راستای اهداف دولت و خدمت به مردم گام برمی دارند ، استفاده نماید. 

معاون سیاسی استانداری خوزستان تغییرات در حوزه فرمانداران و بخشداران را محدود دانست و گفت: تغییرات را بعد از انتخابات و با معیارهای توسعه گرایانه خواهیم داشت ولی تغییرات محدود برای تقویت بعضی از حوزه ها را در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود.

حسین زاده گفت: در روزهای آینده با طی شدن روال اداری جابجایی های محدودی را در سطح فرمانداران خواهیم داشت. وی گفت: روال اداری تغییر فرماندار کارون نیز در حال طی شدن است و در آینده ای نزدیک معارفه خواهد شد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۴
comment
comment
ستادروحانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
comment
0
0
comment آقای حسبن زاده تو که خودت به [...] معاون استاندارشدی
لذا باتوجه به عملکرد ضعیف استاندار [...] خوزستان، به نظر می آید این چنین انتصابات ، باج دادن به نمایندگان مجلس است
برای در پوش گذاشتن و سکوت نمایندگان در تهران و در پیش
دولت است
ضمنا:خیلی بد این موضوع توجیه کردی،ای کاش کمی [...] راست گفتن را داشتی
در عین حال فکر نکن که همه مثل [...] هستن
والسلام
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
comment
0
0
comment بااین انتصابات اخیر نیروهای احمدی نژاد، من موندم اصلا دلیل برکناری مقتدایی چه بود؟!
comment
Amordad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
comment
0
0
comment در حسن نیت و اخلاق مداری دکتر حسین زاده شکی ندارم ،ایشان از سرمایه های اجتماعی ارزشمند خوزستان و از چهره های دانشگاهی،سیاسی و مطبوعاتی با انصاف به شمار می روند. روی سخنم با گردانندگان سایت شوشان ست ،زمان مقتدایی در پی تغییرات فرمانداران ،شوشان آشوبی برپا کرد و روزانه چندین مطلب در محکومیت تغییر فرمانداران منتشر می کرد ، در حالی که در ایران تغییر فرمانداران کاری مرسوم است و البته اشتباه ،اکنون که استاندار از خودی ها و مورد حمایت بی چون و چرای شوشان است در پی توجیه این عمل برآمده است و حتی از مزیتهای این تغییرات سخن می گوید.رعایت انصاف و اخلاق مداری از خصوصیات اولیه یک رسانه است.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
comment
0
0
comment شوشان چرا مطالبی که می نویسیم ثبت نمی شود؟؟؟صداقت خوب چیزی است!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار